4/30/2011

3η Εργασία Σεμινάριο Μελένιας

My choice...I choose happy.
Η εργασία μας αυτήν την εβδομάδα ήταν να φτιάξουμε μια σύνθεση προσέχοντας τον τίτλο και το journaling...είναι πιο δύσκολο απο ότι ακούγεται...
Λοιπόν, αν και έχω ενα αγοράκι, πάλι επέλεξα τον εαυτό μου(δεν είμαι ψώνιο σας το ορκίζομαι!!!) και διάλεξα σαν τίτλο το 'my choice'. Επιλέγω λοιπόν να είμαι ευτυχισμένη!
Σαν journaling χρησιμοποίησα κάποιους στίχους απο ένα ποίημα που μου αρέσει πολύ τον τελευταίο καιρό...
This moment is mine.I live for this moment. I will make the most of this moment.hap I choose to be happy. I am not going to worry about the future, I am not going to regret the past. I am leaving behind all the hurts that I've carried with me. I choose to be happy.

13 σχόλια:

  1. Αλίκη μου είναι παρα πολλύ ωραία η σύνθεσή σου. Νομίζω οτι τα κατάφερες με το θέμα , τον τίτλο και το journaling.Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρα πολυ ομορφη!Η συνθεση ειναι πολυ καλη και το journaling επισης!Μπραβο Αλικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ Αγγελική και Αλεξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι συνθέσεις σου είναι πολύ κομψές, διάφανες, αέρινες. Αποπνέουν μία ηρεμία. Ενώ χρησιμοποιείς αρκετά στοιχεία τελικά υπάρχει απλότητα, σαφήνεια, ευμετρία!
    Εγώ ακόμα δε μπορώ να το καταφέρω αυτό...
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραια συνθεση ,ομορφοι στιχοι
    να εισαι παντα ευτυχισμενη και δημιουργικη


    Υ.Γ σε παρακαλω ,αν θες βγαλε την λεκτικη επαληθευση
    ειναι κουραστικο να αλλαζουμε γραμματοσειρα
    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @DESPOINA155, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Ειρήνη Σ, σ'ευχαριστώ!...νομίζω οτι την έβγαλα την επαλήθευση...αν όχι πές μου πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλίκη κι αυτή σου η σύνθεση είναι πολύ όμορφη. Ταιριάζεις τα στοιχεία που χρησιμοποιείς πολύ όμορφα και τα στήνεις ωραία. Και η φωτογραφία είναι καταπληκτική. Εύχομαι πάντα χαρές και ευτυχία στη ζωή σου και να χαμογελάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλίκη μου καλησπέρα,να σε καλωσορίσω στη παρέα μας.Πρέπει να σου πωότι έχεις καταφέρει να συνδιάσεις,αρκετά χρώματα κ διαφορετικά μοτίβα πολύ σωστά κ αρμονικά.Μπράβο....Ώστοσο να σου δώσω μια συμβουλή,προσπάθησε να αλλάξεις το χρώμα της γραμματοσειράς σου για να είναι πιο ευδιάκριτο στο blog soy....Eύχομαι καλή συνέχεια κ καλές δημιουργίες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Christina V., ευχαριστώ και για το σχόλιο και για την ευχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Elenascreations, σ'ευχαριστώ και εσένα για τα ενθαρρυντικά σου σχόλια!...θα αλλάξω και το χρώμα της γραμματοσειράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. είναι πολύ όμορφη η σύνθεση σου και έχεις καταφέρει να τοποθετήσεις σωστά όσα έλεγε το μάθημα της μελένιας!!μαρέσει πολυ αλίκη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. This is a beautiful layout!...love the photgraph too!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή