5/07/2011

4η Εργασία Σεμινάριο Μελένιας

Λοιπόν, φτάσαμε και στην τέταρτη εργασία και τα πράγματα έχουν αρχίσει και ζορίζουν...τρία χρώματα μόνο...πρέπει να πώ οτι δυσκολεύτηκα πολύ αυτήν την φορά, να βρώ την φωτογραφία, το χαρτί που να της ταιριάζει και όλο το υπόλοιπο πακέτο...κάτι έκανα όμως και μπορώ να πώ οτι βγήκε καλύτερο απο ότι περίμενα. Δεν έχω βάλει δικό μου τίτλο, θα κρατήσω αυτόν του χαρτιού STAY-N-PLAY.Έγραψα όμως journaling και νομίζω οτι ήταν το κομμάτι που απόλαυσα το πιο πολύ...το να γράψω για τα συναισθήματα που μου εμπνέει ο Άγγελος μου...
Καλό σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!

13 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. parfait! bravo aliki!nomizw oti petyxes akrivws to sundiasmo xrwmatwn!!mou arese h leptomereia sto kordelaki me to splach!!!xxaxxa !well done !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το τελικό αποτέλεσμα απλά υπέροχο!!ειρήνη μου δεν φαίνεται καθόλου ότι σε δυσκόλεψε!!απο μένα μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κορίτσια ευχαριστώ για τα καλά σας σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη σύνθεση Αλίκη! Να τον χαίρεσαι τον Άγγελό σου. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαρουμενη και καλοκαιρινη σελιδα
    να ειναι παντα χαρουμενος ο μικρουλης σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καθε φορα που κοιταζω τις συνθεσεις σου θελω να δεσω μια μεγαααλη πετρα στον λαιμο μου και να φουνταρω αξιοπρεπως!!! σοβαρα τωρα, γινεσαι ολοενα και καλυτερη. μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Πηγή, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!...(πολύ γέλασα με το σχόλιο να φουντάρω αξιοπρεπώς!)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είναι πολύ όμορφη η σύνθεση! τα ταίριαξες όλα πολύ όμορφα μπράβο σου πολύ καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη και καλώς σε βρίσκω Αλίκη! Η σύνθεση σου είναι πολύ χαρούμενη, καλοκαιρινή και μου αρέσει πολύ! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στο ξαναείπα...τα πας ΠΟΛΥ καλά!!!Μου αρέσει πολύ και το προηγούμενο!!! Keep up!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλες δυσκολευτήκαμε Αλίκη μου , αλλά η σύνθεσή σου σε δικαιώνει μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ κορίτσια!η δικιά σας ενθάρρυνση είναι που με σπρώχνει για το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή