5/21/2011

7η Εργασία Σεμινάριο Μελένιας

Αχ...τι ωραίο πράγμα ο Έρωτας!...ιδίως σε αυτές τις μικρές ηλικίες όπου όλα είναι απλά και αγνά...
Αυτή λοιπόν είναι η σύνθεση μου για την 7η εβδομάδα με την Μελένια.
Διάλεξα πρώτα την φωτογραφία - δεν φαίνονται τα πρόσωπα τους αλλά την βρίσκω πολύ τρυφερή...η πιτσιρίκα είναι η πριγκίπισσα μου, η Κλειώ, 2 χρόνια πιο μικρή απο τον γιό μου.
Τα χρώματα που διάλεξα για τα χαρτιά και τα embellishments βασίζονται στα χρώματα που φοράει η Κλειώ.
Το θέμα είναι τρυφερό και παιχνιδιάρικο μαζί εφόσον μιλάμε για πιτσιρικάκια!
Και όσο για το στήσιμο εγώ προτιμώ να καταλήγω κάπου και μετά να κολλάω, και αυτό περίπου έκανα και αυτήν την φορά.
Επίσης, ήταν και η πρώτη φορά που χρησιμοποίησα stamping.Δεν τα κατάφερα πολύ καλά, σε μερικά σημεία δεν αποτυπώθηκε καλά αλλά δεν πειράζει, είπαμε παιχνιδιάρικη διάθεση!
Εμένα μου αρέσει πολύ αλλά περιμένω και τα δικά σας σχόλια!
Καλό σκ να έχουμε!

8 σχόλια:

  1. Και πάλι μπραβο βρε Αλίκι μου!!Έχεις πάρει φόρα και τίποτα δεν σε σταματά!!Εγώ άκομη επεξεργάζομαι τις πληροφορίες του μαθήματος εσύ ήδη την έχεις έτοιμη την σύνθεση!Και τη σύνθεση!Πανέμορφη,τρυφερή με παιχνιδιαρικα χρώματα και στοιχεία!Μπράβο και πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Ερίνα μου, σ'ευχαριστώ ! ... και όσο για τον χρόνο που λές είναι απλά επειδή ο μικρός είναι με τον μπαμπά του αυτό το σκ οπότε όπως καταλαβαίνεις έχω όλον τον χρόνο δικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλικη μου ειναι πραγματι τρυφερη η σελιδα και πολυ ομορφη
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ομορφη συνθεση! μου θυμιζει ανοιξιατικο ηλιο που ανατελει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλες μου σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη σύνθεση Αλίκη μου με πανέμορφα χρώματα! Τι είναι τα διακοσμητικά που μοιάζουν με κουμπάκια αριστερά κάτω από τη φωτογραφία; Μυ φάνηκαν πολύ παιχνιδιάρικα! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Χριστίνα, σε ευχαριστώ!...είναι όντως κουμπιά απλά κόλλησα πάνω στο ένα ένα αυτοκόλλητο χαρτονένιο λουλούδι και στο άλλο μια καρδούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Great use of bold colours!...lovely layout!

    ΑπάντησηΔιαγραφή