5/29/2011

Είπα να το δοκιμάσω...

Η εργασία μας αυτήν την εβδομάδα είχε να κάνει με το στυλ. Το δικό μου είναι το clean&simple/chic.Αλλά επειδή είχα λίγο χρόνο παραπάνω είπα να δοκιμάσω να φτιάξω μια σύνθεση shabby chic - όπως αυτές που βλέπω να φτιάχνει η Βίκυ και μου αρέσουν τόσο...- και με embellishments που αγόρασα πρόσφατα απο το enjoyscrapping...Και ιδού το αποτέλεσμα...
Ο τίτλος της είναι 'Go...' και το journalling 'Go...I know you want to and I know you can do it! Go...and I will always be here...'.

13 σχόλια:

  1. Δεν έχω λόγια!!Απλά υπέροχη!!!!Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eίναι πολύ όμορφη!!τα έχεις ταιριάξει όλα τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωωωω πανέμορφη και η shabby chic σύνθεσή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετική σύνθεση Αλίκη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλίκη είναι πανέμορφη!!! Μπράβο σου!!! Εμένα μου αρέσει παααρα πολύ αυτό το στυλ κι εσύ δημιούργησες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κορίτσια σας ευχαριστώ όλες!το έχω ξαναπεί αλλά θα το ξαναπώ...μου δίνετε πολύ δύναμη με τα σχόλια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειναι υπέροχη !!!! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλικάκι μου αρέσει πολύ που δοκιμάζεις καινούργια πράγματα και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η σελιδα σου ειναι καταπληκτικη!!!!!!!νομιζω πως το εχεις!! η φωτο τελεια!!!μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. beautiful layout!!!!!!!!!!.....love the colours and the embellishments!!!!!!
    fabulous!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε ευχαριστώ Αλίκη μου που με ανέφερες...(κοκκινα μάγουλα)...Αν με ρώταγες πάντως ποιο style θεωρώ οτι σου ταιριάζει θα έλεγα αυτό γιατί είσαι πολύ κομψη και με λεπτούς τρόπους στην πραγματική σου ζωή! Η σύνθεση είναι πραγματικά υπέροχη! Γίνεσαι όλο και καλύτερη!!!!
    φιλάκια!!!
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Vicky μου με συγκίνησες...σ'ευχαριστώ πολύ!φιλιά και καλό σκ να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή