6/16/2011

Το πρώτο μου μίνι άλμπουμ και το τελευταίο μας μάθημα με την Μελένια!

Το έτρεμα αυτό το μίνι...και τελικά είχα δίκιο!Μόνο το κόψιμο των χαρτιών στην σωστή διάσταση μου πήρε 1 ώρα!!!!ούτε να φανταστώ μπορώ πως είναι να κόβεις χαρτί για να στολίσεις ένα μίνι πεταλούδα πχ!!!!
Τέλος πάντων, τα κατάφερα και το τελείωσα!και ιδού....Τα 7, &1, πράγματα που μου αρέσει να κάνω!






Τα 7 πράγματα που μου αρέσει να κάνω είναι ένα για κάθε μία μέρα της εβδομάδας. Το &1 είναι για πάντα και αυτό είναι να είμαι μαμά στον υιό μου!
Δυσκολεύτηκα αλλά το αποτέλεσμα μου αρέσει και νομίζω οτι θα το ξαναπροσπαθήσω!
Καλό βράδυ μπλογκογειτόνισσες!

18 σχόλια:

  1. Τέλειο δεν έχω να πω κάτι άλλο,μόνο τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι υπέροχο, τι τελειο ... τι καταπληκτικό ... φοβερο ... το κοιτάω και το ξανακοιτάω ... ΠΟΛΫ ωραίο!!!! Μπράβο Αλική, και σε άλλα μινι ... οσο για τη σχήμα πεταλούδα? Υπάρχει η σφραγιδομανια!!! χα, χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπράβο σου κορίτσι!! εγινε πολύ πολύ πολύ όμορφο!!! όσο για το σχήμα, συμφωνώ με την Ελενη... η Σφραγιδομανία να είναι καλα!!!
    τελικά ήμουν η χειρότερη μαθήτρια της Μελένιας... εμεινα μετεξεταστέα καθως δεν εκανα καμια σύνθεση... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλικάκι δεν ξέρω πόση ώρα σου πήρε, αλλά το αποτέλεσμα είναι φανταστικό, μπράβο σου!!!! Να φτιάχνεις πιο συχνά αλμπουμάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι υπέροχο!!!!! Φανταστικό!!!!
    Το ΄χεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλικάκι μου έχω μείνει άφωνη,
    είναι Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο!!!!!!
    Μπράβο και πάλι μπράβο!!!
    Σού πάνε τα αλμπουμάκια και περιμένω να δω πολλά ακόμα από τα θαυματουργά χεράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι υπέροχο Αλικη!!!!!Περιμένω περισσοτερα ομορφα αλμπουμακια...!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο το mini Αλίκη!!!!Ό,τι φτιάχνεις είτε είναι mini album είτε layout είναι πανέμορφο.Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ Κατερίνα, Alex & Maria!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φοβερό το άλμπουμ Αλίκη μου!!Μπράβο σου!!Εγώ στο κόψιμο δεν είχα πρόβλημα..Το πρόβλημα ήταν στη διακόσμηση καθώς δεν ήταν του στύλ μου τα χαρτιά οπότε δεν τα πήγα καλά!Εσύ πάντως τα πήγες υπέροχα έκανες θαυμάσια δουλειά και λατρεύω το θέμα του άλμπουμ σου!!!Μπράβο και πάλι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αλικη μου μπραβο εκανες ενα πολυ ομορφο αλμπουμ και πολυ χαρουμενο
    να εισαι καλα και να κανεις παντα αυτο το υπεροχο '''και 1''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πανέμορφο το αλμπουμ σου Αλίκη! Μου άρεσε πάρα πάρα πολύ η όλη ιδέα για τις 7 ημέρες αλλά κυρίως ο τρόπος που συνδύασες όλα τα (υπέροχα) υλικά!
    Μπράβο σου! Δηλώνω fan!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλίκη είναι πάρα πολύ όμορφο το άλμπουμ και έχεις βάλει και το προσωπικό σου στυλ γενικά μου αρέσουν πάρα πολύ οι δημιουργίες σου :) Μπράβο σου, να χαιρεσαι και το αγοράκι σου :) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ Ερίνα!Ειρήνη μου!Νατάσσα και Zeffy σας ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλέ δεν σε προλαβαίνω! Τόσα layouts, και άλμπουμ... και όλα πραγματικά το ένα πιο όμορφο από το άλλο... εξαιρετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το έχω δει εδώ και μέρες στο ning αλλά τώρα αξιώνομαι να σχολιάσω...Αυτό το μίνι είναι πραγματικά πολύ προχωρημένου επιπέδου! Υποκλίνομαι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Vicky μου, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή