6/26/2011

...άλλο ένα μίνι άλμπουμ!

...αφού σας είπα μου αρέσουν τα μίνι!λέτε να βρήκα την κλίση μου?χεχε!
η αλήθεια είναι οτι το απολαμβάνω όλο αυτό, σαν θεραπεία μου κάνει και, πείτε με μαζοχίστρια, αλλά μου αρέσει πολύ να ζορίζομαι για να βγάλω κάτι το θετικό και καλό για τον εαυτό μου...
αρκετά σας είπα, δείτε και πείτε μου...

 ...άρχισα και να χρωματίζω τις σφραγίδες...σαν παιδάκι ένιωθα!


...εδώ μου ξέφυγε λίγο το mist, δεν μου αρέσει πολύ αλλά τέλος πάντων, δεν διορθωνόταν...
 και εδώ πήγα να διορθώσω κάτι βάφοντας με μαύρο και νομίζω οτι έγινε χειρότερο!
...μήπως όμως ακόμα και με έκπτωση το χρεώνω λίγο ακριβά??!!!χαχα!!!
Φιλεναδίτσες μου, καλή εβδομάδα να έχουμε απο αύριο!Εγώ απο της 28 θα αρχίσω summer camp online με την Celine Navarro...και ανυπομονώ!Φιλιά!

17 σχόλια:

  1. Αλίκη μου, ξετρελάθηκα!!! Είναι τέλειο!!!!!!!! Τι να πρωτοπώ, τα χαρούμενα χρώματα, τα διακοσμητικά που είναι στο στυλ που μου αρέσουν... Τέλεια!!! Θα με κάνεις να αρχίσω κι εγώ τα mini albums, χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νατάσα μου είναι πολύ θεραπευτικό πίστεψε με!...αρκεί βέβαια να διαλέγεις τον εαυτό σου για θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικό!!!Οτι χρησιμοποιησες ειναι πανέμορφο!!Μπραβο βρε Αλίκη μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι πολύ πολύ όμορφο!!! μπράβο σου και πάλι μπράβο!!! και καλή διασκέδαση στο summer camp!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι πάρα πολύ όμορφο!!!όσο για τα λαθάκια αν δεν το έλεγες ούτε που θα το καταλάβαινα!!!μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι καλό!!!μπραβο!! και μου αρεσει πολυ που διαλεγεις τον εαυτο σου σαν θεμα!! τωρα που το σκεφτομαι εγω δεν εχω κανει ουτε ενα για μενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο ΚΑΙ αυτό το μίνι, Αλίκη!! μπορεί όντως να βρίσκεις την κλίση σου!!
    See you in class!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Melenia, ευχαριστώ πολύ!
    ...θέλεις να κάτσουμε μαζί στο μάθημα?...εγώ όμως κάθομαι πάντα πίσω πίσω...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ομορφο Αλικη ..μπραβο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο και αυτό Αλίκι! Μου αρέσει πολύ το στυλ σου τόσο στις συνθέσεις όσο και στα mini! Καλή διασκέδαση στο μάθημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφο Mini!!!
    Μπράβο και πάλι μπράβο!
    Κι ας λες εσύ ότι σου ξεφυγε το mist και τα μελάνια! Είναι μοναδικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Αλικάκι μου! Πολύ χαίρομαι που το απόλαυσες!!! Τα λαθάκια γίνονται...αφού είναι χειροποίητο! Όμως αυτό το κάνει και μοναδικό!!! Φιλάκιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hi Aliki, what a beautiful mini , each page is a delight , such gorgeous elements and I love it.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Wow! I absolutely love this! Beautiful pages, just beautiful!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αλικη πολυ πολυ ομορφο μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή