8/30/2011

Πρώτη μέρα στο νηπιαγωγείο....πέρυσι!

Καλησπέρα μπλογκό-γειτόνισσες!
Σας ευχαριστώ για όλες σας τις συμβουλές όσον αφορά τους προβληματισμούς μου και το άγχος μου που ο Άγγελος φέτος θα πάει πρώτη...βασικά είμαι τελειομανής και λιγάκι αγχώδες τύπος σε αντίθεση με τον Άγγελο ο οποίος είναι απόλυτα χαλαρός και δεν καταλαβαίνει γιατί κάνω έτσι εφόσον ότι είναι να γίνει θα γίνει (...δική του παρατήρηση πριν από μερικές μέρες!!!).
Σε αυτό λοιπόν το κλίμα και η σύνθεση μου με φωτογραφία την περυσινή μας πρώτη μέρα!
Εμπνεύστηκα απο κάποια μαθήματα με την Celine&Karine απο το φετινό Summer Camp και θέλω όλο και πιο πολύ να χρησιμοποιώ μπογιές στις συνθέσεις μου (σκέφτομαι σοβαρά να γραφτώ στην σχολή ζωγραφικής που πάει ο υιός μου!).
Αυτή είναι λοιπόν!


...και μία κοντινή...


Από Πέμπτη 1 Σεπτ. θα έχω καθημερινή ανάρτηση με το online μάθημα της Shimelle, Learn Somethin New...και απο της 5 Σεπτ. έχουμε και το σεμινάριο της Ελίνας! Φούλ ο Σεπτέμβρης!
Αυτά λοιπόν για την ώρα...σας φιλώ!

11 σχόλια:

  1. Να γραφτεις στα μαθηματα ζωγραφικης,θα σε βοηθησουν πολυ!
    Πολυ ομορφη η συνθεση σου και γελασα πολυ με το σχολιο,''I'm cool ,my mother is not''!!!!
    Ειναι σοφο το παιδι σου!;)
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi Aliki we have all been there ! I remember my boys first days as if it where yesterday one is 20 and the other is 16 ! Fabulous layout and the sentiment is perfect made me laugh. Our kids are much more resilient than we are don't worry well maybe just a little.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Polu kalo layout!!!! O titlos kai ta sxolia einai ola ta lefta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια χαρα τα λεει ο γιος σου,μου φαινεται!Τα παιδια μας βλεπουν πραγματα που εμεις δεν μπορουμε!Μου αρεσαν πολυ τα ζωηρα χρωματα της συνθεσης σου και φυσικα ολοκληρη!Καλη αρχη σε ο,τι κ αν κανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βλέπω ξεκινάς κι εσύ μαθήματα μαζί με τον Αγγελάκο...!
    Υπέροχη η σύνθεση, σου πάει αυτό το στυλ!
    Μου αρέσει πολύ το Journaling που κάνεις σε όλες σου τις συνθέσεις!!!
    Αααα, και μην έχεις άγχος δεν υπάρχει λόγος, ο Άγγελος θα έχει μια υπέροχη σχολική χρονιά!
    Φιλιά πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαθήματα ζωγραφικής..Τι μου θύμισες..Τα ξεκίνησα και γω 1η δημουτικου..και τα σταμμάτησα όταν πήγα δευτέρα λυκείου!!τι υπέροχη δραστηριότητα!!Σου συστήνω να πάς θα το διασκεδάσεις!!Τώρα το lo είναι υπέροχο!!Ζωηρά χρώματα ,όμορφη φωτογραφία και βέβαια το journaling όπως πάντα αψογο!!Μπράβο Αλίκη μου!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλίκη μου είναι τέλεια η σύνθεση! Μ' αρέσει πάρα πολύ ο τρόπος που στήνεις τις συνθέσεις σου (τις αφήνεις να "αναπνέουν") και το φόντο που έφτιαξες με τα χρώματα είναι πολύ όμορφο. Το journaling μου αρέσει κι εμένα πολύ. Όσο για τη φωτογραφία είναι φοβερή, τα λέει όλα. Και νομίζω ότι είναι φοβερή η ιδέα σου για τα μαθήματα. Μη φοβάσαι! Όλα θα πάνε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ολα ειναι αψογα!!τα χρωματα,τα σημαιακια,το στησιμο,ο τιτλος....ολα!
    καταπληκτικο αποτελεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. This is wonderful! What an awesome school page! I love the paint...it really is so eye-catching! That banner is just fab as well!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και καλό μήνα Αλικάκι! Πανέμορφη η σύνθεση σου! Μου αρέσει τόσο ο τίτλος, όσο και το journaling! Καλή αρχή με τα μαθήματα! Εύχομαι να σε προλαβαίνω με τις αναρτήσεις! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. I absolutely love this page...wow I am loving your evolving style...just fabulous!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή