8/28/2011

Summer Camp 2011 - 14 -

Το μίνι της Karine ήταν μια φοβερή εμπειρία!είχε αρκετή δουλειά αλλά ήταν ευχάριστη δουλειά!
Δεν ακολούθησα κατά γράμμα τις οδηγίες, το έφτιαξα λίγο διαφορετικό, με πιο πολλές σελίδες και με έγχρωμες φωτογραφίες. Είναι πιο πλούσιο σε διακοσμητικά  απο της Karine αλλά μου αρέσουν τα 'πλούσια' μίνι...ιδίως όταν είναι προσωπικά. Σαν θέμα διάλεξα το 'Το Δικό μου Καλοκαίρι 2011' και όπως καταλάβατε πάλι αφορά ΕΜΕΝΑ! Είναι λοιπόν φωτογραφίες απο στιγμές που πέρασαν φέτος χωρίς τον Άγγελο, ίσως είναι και η πρώτη χρονιά που έχω τόσες πολλές! Μου έλειπε βέβαια αλλά νομίζω οτι χρειάζεται, ιδίως εφόσον τον μεγαλώνω μόνη μου...Ο φετινός χειμώνας θα είναι διαφορετικός, πάμε πρώτη δημοτικού και το τρέμω όλο αυτό!Βλέπετε εγώ πήγα σε γαλλικό σχολείο όπου τα ελληνικά ήταν ξένη γλώσσα, ο Άγγελος όμως θα πάει σε ελληνικό...πως θα τον βοηθάω στα μαθήματα δεν έχω ιδέα!μάλλον θα είναι σαν να πηγαίνω και εγώ μαζί του στην πρώτη!χαχα!
Αυτά λοιπόν απο εμένα σήμερα, μια επιτέλους δροσερή Κυριακή!Καλή εβδομάδα απο αύριο!

























22 σχόλια:

  1. φανταστικο αλικη μου και πολυ εμπνευσμενο!!! μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι υπέροχο!!!!Ομορφα συνδυασμενα χρωματα,πολλές τεχνικες,ωραιες φωτογραφιες και πολλά άλλα που το κάνουν μοναδικό!!!Φυσικά και χρειάζεσαι λίγο χρόνο για τον εαυτό σου,οπως και κάθε γυναίκα-μητέρα!
    Και μην ανησυχεις για το διάβασμα του Αγγελου,ισως να μην χρειαστεί να το κάνεις καθόλου!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε καταλαβαίνω απόλυτα για το άγχος που έχεις για το παιδακι σου... Κι εμένα παει πρωτη φέτος και ειμαι ιδιάιτερα αγχωμενη για πολλά θέματα...Και δεν εχω το πρόβλημα της γλώσσας... Δεν νομίζω όμως να εχεις τετοιου είδους προβλήματα.
    Το μίνι είναι υπέροχο, σου αξίζουν συγχαρητήρια!!! Αν σκεφτεί κανείς ότι εισαι στην αρχή ακόμα εχεις κάνει καταπληκτική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εχω μεινει αφωνη!!ειναι φανταστικο!!
    μου αρεσει ιδιαιτερα το δεσιμο του και επισης οι ομορφες λεπτομερειες!!
    οσο για το μικρο μην ανησυχεις...σαν δασκαλα αυτο θα σου πω : σημασια εχει να εισαι απο κοντα του να τον βοηθας να κανει αυτο που πρεπει μονος του και να εισαι σιγουρη οτι ολα θα πανε καλα!!μην σκεφτεσαι το θεμα της γλωσσας,τα μικρα μας εκπλησσουν με το ποσο γρηγορα μαθαινουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλίκη, πολύ ωραίο και "γεμάτο" το άλμπουμ σου...φαίνεται ότι πέρασες τέλεια!!! εύχομαι να ακολουθήσουν κι άλλα άλμπουμ γεμάτα υπέροχες στιγμές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλίκη, έγινε υπέροχο... τόσο αρμονικό αποτέλεσμα, φοβερές φωτό και πολύ πολύ καλή δουλειά!!!
    τελικά όλες μας έχουμε ένα θέμα με τα πρωτάκια μας!! κι εμενα η κορη μου θα παει πρώτη φέτος...και σκέφτομαι συνεχώς.... μεγαλώνει...γρήγορα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλίκη μου το αλμπουμάκι είναι πολύ όμορφο! Έχεις χρησιμοποιήσει φοβερές τεχνικές και υπέροχα διακοσμητικά. Μη φοβάσαι καθόλου για τον Άγγελό σου όσο είσαι κοντά του και δεν τον αφήνεις στην τύχη του. Από την πείρα μου τα παιδάκια που έχουν πρόβλημα στην πρώτη είναι αυτά που οι γονείς είναι απόντες (δυστυχώς!) Εξάλλου εσύ μιλάς μια χαρά τα ελληνικά. Καλή δύναμη! Κι εμείς φέτος θα έχουμε την Κατερινούλα στην τετάρτη, την Ελενίστα στη δευτέρα και τη Φιλοθεϊτσα στο νήπιο. Άστα! Πολύ τρέξιμο! Πολλά φιλιά και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλικάκι το αμπουμ είναι πανέμορφο!!! Μπράβο σου!! Το άγχος για τον Άγγελο σου είναι απόλυτο φυσιολογικό αλλά φαίνεσαι τόσο δυναμική και τόσο κοντά στο μικρούλη σου που όλα θα πάνε μια χαρά! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κορίτσια είστε όλες ΦΟΒΕΡΕΣ! Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σας λόγια αλλά και για την ενθάρρυνση!...με συγκινείτε συνεχώς!και όλο και πιο βαθιά!...αλήθεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Yπέροχο το μίνι φιλενάδα!!Πλούσιο,προσεγμένο και με ιδιαίτερες λεπτομέρειες!!Οι φωτογραφίες μοναδικές!!Σου αξίζουν χίλια μπράβο!!!!
    Για τον πιτσιρίκο εύχομαι τα καλύτερα!!Είμαι σίγουρη πως θα τα πάτε περίφημα!!Φιλιά πολλά και στους δυο σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το μίνι σου,μπράβο!!!
    Οσο για το σχολείο μην ανησυχείς όλα καλά θα πάνε!
    Καλό φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ομορφο το μινι σου και ακρως καλοκαιρινο! Όσο για το μικρουλη σου θα παει μια χαρα μολις παρει το χρονο του και προσαρμοστει στους νεους σχολικους ρυθμους.Ειναι μεγαλο βημα η πρωτη Δημοτικου.Καλη συνεχεια σε ο,τι κανεις και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αλίκη είναι υπέροχο, καλοκαιρινό, παιχνιδιάρικο, με ζωντανά χρώματα και υπέροχες φωτογραφίες.
    όσο για το άγχος που νιώθεςι λογικό είναι αν και κάτι μου λέει ότι ο μικρός δεν θα χρειαστεί καθόλου βοήθεια από εσένα παρά μόνο τη συμπαράστασή σου που την έχει! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλικάκι τι να πω; Είναι φανταστικό! Χίλια μπράβο! Έχεις κάνει απίστευτη δουλειά!
    Σου εύχομαι να περνάς πάντα όμορφα καλοκαίρια!
    Όσο για τη σχολική χρνιά μην το σκέφτεσαι, θα πάνε όλα καλά!!!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα στα πρωτάκια : ) Κι εμείς φέτος στην πρώτη, αλλά κορίτσια μην αγχώνεστε καθόλου – χαλαρά, γιατί είναι πολύ βασικό! Τι στο καλό, πρώτη δημοτικού είναι, εδώ τα καταφέραμε σε άλλα κι άλλα… Τέλειο το μίνι σου Αλίκη, μου αρέσει τρελά!!! Τελικά είτε λιτό, είτε φουσκωμένο από διακοσμητικά, εμένα μου αρέσουν ΟΛΑ!!! Μπράβο σου και πάλι! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αχχ είναι τέλειοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλίκη μου είναι υπέροχο!!!!! Καταπληκτικές λεπτομέρειες!!!!!!! Μπράβο σου!!!
    Μην αγχώνεσαι με το μικρό!! Θα μπείτε σε ένα πρόγραμμα κ θα δεις που όλα θα κυλήσουν ομαλά!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο!!!!εξαιρετικό!!!!μπράβο Αλίκη!!!!μου αρέσουν τα διακοσμητικά,οι φωτογραφίες όλα είναι τέλεια!!!!καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τελειο, τέλειο, τέλειο, τέλειο, τέλειο!!!!!! Όσο για τον Αγγελάκο σου, μην στεναχωριεσαι, όπως είπαν και τα κορίτσια, τα μικρά προσαρμόζονται πανεύκολα και μας εκπλήσσουν με τις ικανότητες τους! Να είσαι δίπλα του να το απολαύσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σας ευχαριστώ Ερίνα, Ρένα, Μαίρη, Ελένη, Κατερίνα, Εφη, Maya, Μαίρη, Δέσποινα και Μελένια!δεν θα μπορούσα να έχω καλύτερες μπλογκό γειτόνισσες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Wow! Wow! Wow! This is absolutely fantastic! Every single page is just wonderful...so much detail. Such beautiful work!

    ΑπάντησηΔιαγραφή