10/12/2011

τα 7 μυστικά ...

Σ᾽ευχαριστώ πολύ Σοφία για αυτό το βραβείο!...η σειρά μου λοιπόν!

1. Πίνω πολύ καφέ, μερικές φορές και  πριν πάω να κοιμηθώ!
2. Δεν μου αρέσει να δανείζω τα πράγματα μου...
3....Προτιμώ να τα χαρίσω!
4. Τρέμω τους σεισμούς!
5. Αγαπημένο μου χρώμα είναι το πράσινο αν και όποιος με γνωρίζει θα απαντούσε το μαύρο!
6. Δεν μου αρέσει να μαγειρεύω αν και το κάνω πάντα με ευχαρίστηση!
7. Αγαπάω τον γιό μου πιο πολύ και απο τον εαυτό μου, αλλά αυτό μάλλον δεν είναι μυστικό!

Δεν θέλω να πώ πολλά σήμερα, συγχωρέστε με, αλλά πολλές φίλες γύρω μου ζορίζονται και με έχει ρίξει όλο αυτό...
Καλό βράδυ σε όλες!

10 σχόλια:

  1. αχ αυτοι οι καφεδες!!!!!
    φιλια αλικη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλικάκι τι βλέπω φοβάσαι και εσύ τους σεισμούς;Εγώ όταν κάνει σεισμό έτσι και με κόψεις στη μέση δε θα τρέξει σταγόνα αίμα παγώνω ολόκληρη και με πιάνει πανικός τόσο πολύ φοβάμαι χα χα χα !!!!Φιλάκια καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oh how nice! I agree...lovely blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλίκη μου το ίδιο πρόβλημα εχω με τους σεισμούς!! Τους καταλαβαίνω και όταν δεν γίνονται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλικάκι μου το έχεις ακούσει το τραγούδι: Ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό!
    Όλα είναι μέσα στη ζωή, μη μου χαλιέσαι, όλα τα ξεπερνάμε! Φιλάκια και καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα Αλικη..σου το ψυθιριζω σιγα αχνα..[στη μαχη στον αγωνα, μην πεις πως μονος τρεχεις,μην πει πως αλλο δεν αντεχεις,ο Κυριος σε προσμενει..] να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλικάκι μπράβο για το βραβειάκι και για το θάρρος της εξομολόγησης! Μην ανησυχείς, όλα θα φτιάξουν! Νομίζω ότι οι δυσκολίες μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους... Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Αλικάκι μου γλυκό!!!Ωραία η εξομολόγηση!!! Σχετικά με το ότι είσαι πεσμένη θα συμφωνήσω με την Εφούλα! Ότι δεν μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατούς!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή