10/20/2011

Ένα mini album ...

Δεν νομίζω να σας το έχω γράψει αλλά έχω 3 αδερφές και 1 αδερφό...είμαστε αγαπημένοι αλλά όχι πάντα! Εαν τύχει να μαζευτούμε όλοι μαζί γίνεται πάντα χαμός!...είμαστε πολύ διαφορετικοί μεταξύ μας...
Η αμέσως μικρότερη αδερφή μου, είμαι η μεγαλύτερη απο τα αδέρφια, η Μελίνα, έχει ενα θέμα με την μόδα! Την λατρεύει! Αποφάσισα λοιπόν να της φτιάξω ένα άλμπουμ να κολλήσει κάποιες αγαπημένες της φωτογραφίες, δικές της η απο περιοδικά...Δεν της το έχω δώσει ακόμη αλλά εφόσον δεν είναι follower μου θα σας το δείξω! χαχα!







εδώ είμαστε οι τρείς, λείπει η Τζένη, με τον Άγγελο...η Μελίνα είναι στα αριστερά μου...η Μαριάννα στα δεξιά (είναι η μικρότερη της παρέας!γεννήθηκε το 1986!)























Ελπίζω να είστε όλες καλά...είναι περίεργα τα πράγματα εκεί έξω πάλι σήμερα...
Σας φιλώ και θα τα πούμε πάλι σύντομα!

17 σχόλια:

  1. Υπέροχο και αυτό το μίνι!!Τα χρώματα και τα στολίδια τόσο παιχνιδιάρικα, με ξετρέλανε!!!Θέλω και γω έναααα!!!Τυχερή η αδερφούλα!!Μπράβο κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi Aliki, love your mini and just adore all those gorgeous pages am sure your sister will love it too.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έκανα λάθος στον υπολογισμό, πάμε πάλι! χιχιχι!!!
    Αλίκη είμαι η μεγαλύτερη στην οικογένεια και έχω άλλες τρεις αδερφές και έναν αδερφό!!! Σε καταλαβαίνω επομένως πολύ καλά!!!!
    Το μίνι είναι απίθανο και θα το λατρέψει η τυχερή αδερφούλα!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. OMG this is super cute....I love all the details...so so so cute...did I say that already??
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειναι υπεροχο!!πολυ αστραφτερο το εξωφυλλο και πολυ μοδατο!!
    ειστε και οι 3 κουκλες!!
    σιγουρα θα της αρεσει πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα ξετρελαθεί η αδερφή σου είναι τέλειο,τα χαρτιά είναι καταπληκτικά και ειδικά για την περίσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μμμμ...σίγουρα θα το λατρέψει η αδερφή σου!!! πρώτον είναι υπέροχο..και δεύτερο και καλύτερο...είναι φτιαγμένο από τα χεράκια σου με αγάπη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μακαρινα ειχα και γω μεγαλυτερη αδερφη και να με καλομαθαινει με ομορφα χειροποιητα δωρακια...
    Υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Αλίκη μου! Τι ωραία που έχεις κι άλλες αδελφούλες : ) Και το μίνι άλμπουμ είναι πανέμορφο!!! Η Μελίνα θα ξετρελαθεί!!!! Τόσο όμορφα χαρτιά και διακοσμητικά! Που τα βρίσκεις? Χρησιμοποιείς πάντα υλικά που εγώ δεν τα έχω ξαναδεί ή δεν είμαι πολύ ψαγμένη φαίνεται : ) φιλιά και καλό ξημέρωμα! Ευτυχώς που δεν μένουμε στο κέντρο της Αθήνας. Νομίζω ότι όλα αυτά συμβαίνουν σε άλλη χώρα, σε άλλη γη…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφο!!!
    Μπράβο Αλίκη έκανες καταπληκτική δουλειά πάλι!
    Και εγώ λέω να αρχίσω ένα μίνι για την αδερφούλα μου αλλά προς το παρόν μόνο τα χαρτιά έχω αποφασίσει! χαχαχα
    Τυχερή η αδερφούλα σου πιστεύω θα ξετρελαθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φοβερο και...μοδατο !!σιγουρα θα αρεσει στην αδελφη σου!!Μπραβο Αλικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ ωραίο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!φιλιά!!!!!μιάου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σίγουρα θα το λατρέψει η Μελίνα !!Είναι υπέροχο Αλίκη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eίστε 5 αδέρφια?να ζήσετε Αλικάκι!!!εγώ έχω τρεις αδερφούς!!πόσο θα θελα να είχα μια αδερφή!!!το μίνι υπέροχο!!πολύ μοδάτο!!!!καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Wow, wow, wow! Υποκλίνομαι!
    Είναι τελειο! έχεις βάλει απίστευτα χαρτιά και φανταστικές λεπτομέρειες!
    Η αδερφούλα σου θα το λατρέψει!!!!
    Αααα και είστε όλες κούκλες! Ομορφόσογο!
    Φιλάκια πολλά... και την άλλη φορά σε θέλω να ρθεις κι εσύ1 Το σπίτι είναι πάντα ανοιχτό ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλίκη είναι τέλειο!Είναι απίστευτα στυλάτο και χαρούμενο!Τυχερή η αδερφή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή