1/08/2012

Καλή Χρονιά!

Καλημέρα μπλογκό-γειτονιά!....το ξέρω, χάθηκα!...είχα όμως σοβαρό και καλό λόγο!
Είμαι έγκυος στο δεύτερο αγοράκι μου! Τον περιμένουμε τον Μαίο! Η αρχή ήταν δύσκολη, καμία σχέση με τον Άγγελο μου, και δεν είχα ούτε όρεξη αλλά ούτε και κουράγιο...αλλά επιτέλους ξαναβρήκα τον εαυτό μου εδώ και δύο εβδομάδες οπότε επανήλθα! Δεν υπόσχομαι πολλά αλλά θα προσπαθήσω τουλάχιστον να παρακολουθώ τα δικά σας!
Για αρχή λοιπόν έφτιαξα ένα ημερολόγιο για το γραφείο μου, είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω κάτι τέτοιο, έγιναν λάθη αλλά δεν τα διόρθωσα, θέλω να τα θυμάμαι!














Αυτά λοιπόν για σήμερα! Καλή Κυριακή να έχετε!

24 σχόλια:

  1. Αλίκη μου, πόσο υπέροχα νέα! Μπράβο! Μπράβο! Μπράβο! :ο) Χαίρομαι τόσο πολύ για τον δεύτερο μπόμπιρά σου και φαντάζομαι όλες οι scrapbookονονάδες του! Εύχομαι τα καλύτερα, με έναν πόνο να έρθει και πολλή ευτυχία να δώσει. Το ημερολόγιό σου, είναι φανταστικό, ατέλειες πραγματικά δεν εντόπισα...Φιλιά γλυκιά μανούλα! Au revoir!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλίκη μου να είσαι πάντα καλά!! Με έναν πόνο και να χαίρεσαι και τα δύο κουκλιά σου!! Το ημερολόγιο είναι απίθανο, δεν βρήκα λάθη!! Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλίκη μου, τί ωραία να σε έχουμε πάλι κοντά μας και από το blog σου!

    Με έναν πόνο και από εδώ λοιπόν, χαίρομαι που είσαι καλύτερα!

    Καλή χρονιά να έχεις κι εσύ και η οικογένειά σου.

    Πολύ ωραίο ημερολόγιο, μπράβο, μπράβο! Δεν είδα καμία ατέλεια, αυτό είναι το καλύτερο, να τις αποδέχεσαι εσύ όπως έχεις κάνει και να μην τις βλέπουν οι άλλοι ;ο)

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι υπέροχα νέα Αλίκη!!Εύχομαι να κυλήσουν οι επόμενοι μήνες ήρεμα χωρίς ναυτίες χωρίς τίποτα!Το ημερολόγιο είναι φοβερό!Και έχεις χρησιμοποιήσει τα καλύτερα χαρτιά από Webster's Pages και October Afternoon!Τρελένομαι για το Sidewalks.Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απο τα ωραιοτερα ημερολόγια που εχω δεί!Τα λάθη κανουν πιο πικαντικη τη ζωη μας!;)Αρκει βεβαια να μην επαναλαμβανουμε το ιδιο λαθος ξανα και ξανα!
    Με το καλο να ερθει η νεα ζωουλα!Αρχιζω να πλεκω...!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Wellcome back φιλενάδα!!!Υπέροχο το ημερολόγιο ,πραγματικά αριστούργημα!!!Αχ πόσο χάρηκα που είδα στα παραθυράκια ανάρτηση σου!!!Καλως να δεχτείς το ζουζουνάκι σου και με ένα πόνο να το φέρεις στον κόσμο!!Φιλιά σε σένα και στο αγγελουδάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλίκη μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!! Τι ωραία νέα είναι αυτά!!! ♥ Με το καλό!
    Το ημερολόγιο είναι τελειο!! να το βλεπεις καθε μερα και να το χαιρεσαι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΑΛΜΠΟΥΜ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!
    ΠΑΝΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ
    http://diaheiros.blogspot.com/2012/01/blog-post.html
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα νέα με τον ερχομο του νέου χρ΄'ονου!!!!Μπράβο Αλίκη μου !!!Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο !!!Όσο για το άλμπουμ είναι πάρα πολύ όμορφο!!!!!Φιλιά πολλά και καλή χρονιά!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλίκη με το καλό να δεχτείς και το δεύτερο αγοράκι σου!
    Το ημερολόγιο είναι απίθανο. Μου αρέσει το ύφος του, τα διακοσμητικά, οι φωτογραφίες, όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Happy New Year and welcome back to blogland you have been missed!
    Your calendar is fabulous...enjoy!
    hugz
    irini
    p.s glad to hear you are feeling better

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και καλή επάνοδο!!!
    τέλειο το ημερολόγιό σου!!! εγώ πάντως λαθάκια δεν βλέπω..βλέπω ένα υπέροχο αποτέλεσμα!!!!! φιλιά πολλά στον Αγγελάκο σου και με το καλό τον νέο γιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχο είναι το ημερολόγιο!!! Κάθε μήνας, κάθε σελίδα και ένα διαφορετικό θέμα!!! Μπράβο σου!!! Καλή εβδομάδα Αλικάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. CONGRATULATION ! what wonderful news ! wishing you an easier healthy and happy pregnancy.What a fabulous calender, each page is such a delight I love them all.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Aλίκη συγχαρητήρια! Με το καλό να κρατήσετε και το 2ο μωράκι σας αγκαλίτσα!!Το ημερολόγιο,τέλειο!
    Και θα πρεπει να ξέρεις ότι στο scrapbooking δεν υπάρχει τελειότητα ή φοβερά λάθη!Αυτή ειναι η μαγεία του...
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι υπέροχα νέα!!! Με το καλό, να κυλήσουν γρήγορα οι επόμενοι μήνες!!!! Το ημερολόγιο πολύ όμορφο!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλικη με το καλο να ερθει το μωρακι σου!!!Το ημερολογιο σου υπεροχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια ,με το καλό να έρθει το μωράκι!!! το ημερολόγιο σου είναι φανταστικό!!ήθελα κι εγώ να φτιάξω, μου έδωσες ιδέα!να σαι καλά και καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αλικάκι μου, τι ευχάριστα νέα!!!!! Με το καλό!!! Με ένα γερό μωράκι!! Το ημερολόγιο είναι καταπληκτικό και λάθη δε φαίνονται... :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά πρώτη φορά στο σπίτι σου και πέφτω πάνω σε τόσο ευχάριστα νέα. Με το καλό και το δεύτερο παιδάκι σου. Όσο για το ημερολόγιο, τα λάθη μάλλον μόνο εσύ τα βλέπεις. Είναι όμορφο και μοναδικό.Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ξετρελάθηκα!!!!!!!!!!!είναι απίθανο!!αχχχ θέλω να προσπαθήσω να φτιάξω κι εγώ ένα!!!!!!!!χίλια μπράβο κοριτσάκι!!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχα νέα!!!!αντε με το καλό!!!!και σε είχα στο μυαλό μου έλεγα που χάθηκε αυτό το κορίτσι!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή χρονιά Αλικακι! Είναι πολύ καλό να χάνεσαι γιατί περνάς όμορφα : ) Σου εύχομαι καλή συνέχεια, να είσαι χαλαρή και να ξεκουράζεσαι όσο μπορείς! Με το καλό όλα, να ξέρεις σε σκεπτόμαστε! Το ημερολόγιο σου είναι τεεελειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή