2/15/2012

Και η νικήτρια είναι...

Καλημέρα κορίτσια!
Λοιπόν, εννοείται οτι δεν κατάφερα να κατεβάσω το random οπότε την κλήρωση την έκανα με τον παλιό καλό τρόπο!

...χαρτάκια με τα ονόματα σας, σε ένα βάζο...


...και τραβάω ένα χαρτάκι στην τύχη....


...και η νικήτρια είναι...


το Ερινάκι!

Συγχαρητήρια κοριτσάκι μου!Στείλε μου την διεύθυνση σου να το στείλω το συντομότερο!
Πάντως είχε πλάκα η όλη διαδικασία οπότε σίγουρα θα το ξανακάνω, μην μου στεναχωριέστε οι υπόλοιπες! Σας ευχαριστώ για όλη την αγάπη στα σχόλια σας!
Καλό απόγευμα! Σας φιλώ!

7 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στην Ερίνα.Πάντα τυχερή!Και εσύ Αλίκη να είσαι πάντα καλά να σκορπάς χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. wow χαίρομαι χαίρομαι!!!Ευχαριστώ πολύ Φιλενάδα μου!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στην τυχερή. Πολύ ωραίο το βραχιόλι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το Ερινάκι μου κέρδισε;;;; Χαίρομαι διπλά!!!!Φιλιά και στις δυο σας!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπραβο...συγχαρητηρια Κατερινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο κοριτσάκι!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τυχερούλα Ερίνα, συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή