3/04/2012

Get Creative ... με παρέα!


Καλημέρα κορίτσια!
Χθές λοιπόν πέρασα όλη την ημέρα, κυριολεκτικά!, με τις σκραπό-φιλενάδες μου...τα είπαμε, γελάσαμε, απολαύσαμε λιχουδιές απο τα χεράκια της καθε μιάς μας, ε και δημιουργήσαμε λιγάκι!...κάποιες περισσότερο απο άλλες, να τα λέμε αυτά, κάποιες λιγότερο και κάποιες καθόλου!χαχαχα!
Εγώ κατάφερα να φτιάξω την σύνθεση μου για την καινούρια πρόκληση του Get Creative με περιορισμό σε 5 συγκεκριμένα χρώματα...



...καθόλου εύκολο τελικά!δεν έβρισκα χαρτί, διακοσμητικά...το μόνο που ήξερα οτι ήθελα να χρησιμοποιήσω ήταν η φωτογραφία!...με βοήθησαν όμως οι φιλεναδίτσες μου, η κορνίζα είναι δωράκι της Βίκης, η Ελίνα βοήθησε πολύ με τις μινιμάλ ιδέες της και η Ειρήνη έδωσε την ιδέα για το τελευταία πινελιά, λίγο γκέσσο στην κορνίζα!...ελπίζω να σας αρέσει...





Αυτά για σήμερα! Καλό υπόλοιπο Κυριακής σας εύχομαι και τα λέμε πάλι απο εβδομάδα!
Σας φιλώ!

Υ.Γ....το κοριτσάκι στην φωτογραφία είμαι εγώ!...σε περίπτωση που αναρωτιόσασταν!

30 σχόλια:

  1. Αλίκη μου είναι πανέμορφη!!! Μπλε με κίτρινο, αγαπημένος συνδυασμός!! Τα πουλάκια είναι υπέροχα! Keep going, girl!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ Μαράκι μου! xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλίκη μου, άλλη μία σούπερ σύνθεση... μπράβο!

    Βλέποντάς σε σε παιδική ηλικία, η πρώτη μου σκέψη ήταν το πόσο πολύ σου μοιάζει ο Άγγελος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω το ιδιο ειπα μολις ειδα τη φωτο!!!Γι'αυτο ειναι και τερατακι,γιατι μοιαζει στη μαμα του!:b
      Σουπερ η συνθεση και ναι, το γκεσο εκανε την διαφορα!;) Καλη επιτυχια,Αλικακι!

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ Αλεξ μου!καλημέρα και φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Έχεις απόλυτο δίκιο Νατάσα μου!...μου μοιάζει πολύ το τερατάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλικη μου αρεσει πολυ και αυτη σου η συνθεση.....η πινελια με το gesso εδωσε αλλη νοτα στην συνθεση σου!!Η φωτο σου πολυ ωραια...Ευχαριστουμε που παιζεις μαζι μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλίκη,πραγματικά φανταστική.
    Οι άσπρες πινελιές τονίζουν το τελικό αποτέλεσμα.Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    2. ...και συγχαρητήρια για τις διακρίσεις σου στο get creative!

      Διαγραφή
  7. Εγώ πάντως πέρασα υπέροχα κι ας μην έφτιαξα τίποτα απολύτως : )
    Αλικακι πολύ όμορφη η σύνθεση σου γι άλλη μια φορά! Μου αρέσει το στυλ σου πολύ, αν και για μένα είναι δύσκολο να αφήνω μεγάλο χώρο κενό. Καλή επιτυχιιιια στην πρόκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έφη μου!...εγώ συνήθως δεν κάνω τίποτε αλλά είπα αυτήν την φορά που είμαι και ψιλο-υποχρεωμένη να κάθομαι να κάνω κάτι!πάλι καλά που την τελείωσα!ότι και να κάνουμε η να μην κάνουμε πάντως περνάμε καλά όταν είμαστε όλες μαζί!σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Αλικάκι αλλη μια λίτη, πανεμορφη συνθεση.. μ΄αρεσει πολυ το γκέσσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Στέλλα μου!...εμένα μου αρέσει πολύ το cheesecake σου!χαχαχα!φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Αλίκη είναι τέλεια!!Και η κορνίζα τέλεια!Και εμένα με δυσκόλεψαν τα χρώματα...Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία!Καλημέρα!

      Διαγραφή
  10. Hi Aliki, I think its fabulous ! love the cute photo and the simple striped background , the gesso is a great addition and draws it all together. Thanks for joining us at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Marie! Have a nice day and a good week...!

      Διαγραφή
  11. I took my sweet time in getting here didnt I???
    What can I say fabulous take on the challenge....you matched everything perfectly.....love your style!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Αλικάκι!
    Σε ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη συμμετοχή σου στο Get Creative!
    Επειδή όλα τα είπαν τα υπόλοιπα κορίτσια, εγώ θα πω ότι χάνει πολύ στη φωτογραφία!!! (είχα την τύχη να το δω από κοντά!)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Gia sou aliki, Hope you are doing well. love your layout and the picture is so cute. Thanks for joining us at get creative. channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα συμφωνήσω με την Κατερίνα! Απο κοντά είναι ακόμα πιο ωραία η σύνθεση! Και ναι, ο Άγγελος σου μοιάζει!! Ήσουν κι εσύ μια γλύκα! Σε ευχαριστώ κι εγώ για την βοήθειά σου που την είχα μεγάλη ανάγκη μιας και έπαιξα στο δικό σου γήπεδο! (εννοώ το στυλ που το κατεχεις τέλεια!!!)
    Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφη η σύνθεσή σου Αλίκη. Και η λεπτομέρεια με το gesso της δίνει άλλον αέρα! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ααα δεν φαίνεται ότι σε δυσκόλεψαν τα χρώματα!!Είναι πολύ πολύ όμορφη!!!και η ζουζουνίστικη φωτό σου με ξετρέλανε!!!Μπράβο μπράβο!!!Χαίρομαι που περνάτε τόσο καλά!!!!καλή επιτυχία κοριτσάκι μου!!φιλιά στα ζουζούνια...και στο μεγάλο...και στο μικρούλι στην κοιλίτσα!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Aλικη μου είναι πανεμορφη σελιδα!!τελειο το στυλ-οπως ακριβως μου αρεσει!- και σας ζηλευω που περνατε τελεια!!
    ολες οι τελευταιες σου δημιουργιες ειναι αψογες!
    σε ευχαριστουμε πολυ για τη συμμετοχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αλικη μου φανταστικη σελιδα!!τελειο το στυλ-οπως ακριβως μου αρεσει!- και μπραβο που περνατε τοσο ωραια μαζι...θελω κι εγω!!
    ολες οι τελευταιες δημιουργιες σου ειναι υπεροχες!ευχαριστουμε για τη συμμετοχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αλίκη μου, σε έχω κάνει tag! Check my blog!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΟΥ!!!ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλεια η ιδέα του μίνιμαλ! Στο σπιτάκι μου σε περιμένει ένα παιχνιδάκι.. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή