5/19/2012

Ένα δώρο, μία σύνθεση και μία πρόκληση !

Καλησπέρα γειτονιά!
Σήμερα θα σας δείξω το δώρο που έφτιαξα για την Κατερίνα,
μία σύνθεση επειδή μου άρεσε το tutorial της Fred
και την σύνθεση μου για την πρόκληση του Get Creative .

Λοιπόν,
το δωράκι που έκανα στην Κατερίνα ήταν ένα 
moleskine art journal του οποίου 
'έφτιαξα' το εξώφυλλο...


... το έδωσα στην Ζέφφυ να της το δώσει χθές στο πάρτι που οργανώθηκε
προς τιμή της και ελπίζω πραγματικά να της άρεσε!

Όπως γνωρίζετε είμαι μεγάλη φαν της Celine Navarro και των φίλων της!
Μία απο αυτές είναι και η Fred η οποία στην σελίδα της Celine 
παρουσίασε ένα φοβερό μάθημα!
Είχα μια φοβερή φωτογραφία του Άγγελου που είχε τραβήξει η Ελένη
οπότε και μπήκα και εγώ στο παιχνίδι!
Και ορίστε το αποτέλεσμα...




Τέλος, η συμμετοχή μου στην 2η πρόκληση για σύνθεση του 
Get Creative με αυτό το φοβερό σκέτς
της Μελένιας


και ιδού η δική μου προσπάθεια





Αυτά, τα ολίγα!!!, για σήμερα...
ελπίζω να καταφέρω να φτιάξω κάτι ακόμη αύριο...
Σας φιλώ!

16 σχόλια:

  1. Γεια σου Αλίκη!!Πάρα πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου.Μου αρέσει το στυλ σου,δεν είναι πολυφορτωμένο και τα διακοσμητικά είναι επιμελώς τοποθετημένα και άψογα!!Καλή επιτυχία στην πρόκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες και οι δυο συνθέσεις Αλίκη αλλά η πρώτη είναι από τις αγαπημένες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανεμορφες συνθεσεις......το μινι της Κατερινας ..σουπερ!!!!!σιγουρα της αρεσε!!καλη επιτυχια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μα είσαι απίστευτη....η μπουμπού σε εμπνέει και δημιουργείς υπέροχα πράγματα!!!Το δωράκι της Κατερίνας πολύ όμορφο και οι συνθέσεις φανταστικές ειδικά αυτή με τον Αγγελο τη λάτρεψα...ευχαριστούμε για το link!!!
    Σε φιλώ!

    ΥΓ.Εχθές μας έλειψες πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάτι παίρνεις εσύ!Και πρέπει να είναι και κάτι καλό!!
    Για την τελευταία σελίδα...Τέλεια η ιδέα να κάνεις τον κύκλο με κουμπάκια.Μου άρεσαν οι πεταλόυδες που πετάνε στην ακρη.Όλα τα ταίριαξες πολύ όμορφα.
    Κι η σελίδα με τον Άγγελο βγήκε πολύ πρωτοτυπη.Μπράβο Αλίκη.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάκι μου όλα είναι υπέροχα!!!Είμαι σίγουρη ότι η Κατερινούλα θα ξετρελάθηκε με το δωράκι της!!
    Τώρα τι να πω για τις καταπληκτικές σελίδες!!Σε μερικές από εσάς έχω καταντήσει γραφική αλλά τι να κάνω που βλέπω σούπερ lo!!!Φανταστικές και οι δυο σελίδες!!Και ωραία ιδέα ο κύκλο με τα κουμπάκια!!!!Μπράβο Αλίκη μου και καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aliki this is a fantastic layout I love love the creative use of the buttons around the photo wow just fabulous!!
    as for your other layout...I have commented on it before....FABULOUS....
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ολα είναι υπεροχα Αλίκη μου ... σύμφωνω με την Ελενα, κάτι πρέπει να παίρνεις εσύ??? Καμιά σουπερ βιταμήνη??? Το δωράκι σου υπέροχο ... είμαι σιγουρή ότι θα το λατρέψει η Κατ, και η τελευταίο σου σύνθεση ... τα κουμπιά όλα τα λεφτά!!! Μου λείπεις Αλικάκι μου ... να αρχίζουμε τώρα να σου ευχόμαστε καλή λευτεριά??? Και με ένα πόνο!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε σε προλαβαίνω!!!!αυτά πότε τα έφτιαξες και δεν τα πήρα είδηση;είναι υπέροχα!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλικάκι, έχεις πραγματικά σολάρει!!!! Το δωράκι υπέροχο και στα γούστα του παραλήπτη... όσο για τις συνθέσεις πραγματικά απίστευτες!!!!!!! Η φωτογραφία του Άγγελου τρομερή και μου αρέσουν πολύ τα χρώματα... όσο για την δεύτερη σύνθεση έπεσες διάνα στα γούστα μου!!! Υπέροχα χρώματα, φοβερή η ιδέα με τα κουμπιά....

    ...και μη μου πεις ότι άρχισες να χρησιμοποιείς την ραπτομηχανή σου;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο τρόπος που χρησιμοποίησες και ενσωμάτωσες τα κουμπιά στη σελίδα είναι απλά μοναδικός!!!!
    Στην πρώτη σύνθεση, μου αρέσει τρελά το διαγώνιο στήσιμο (φυσικά) και η χρήση των χρωμάτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αααααααααχ Αλικάκι μου δε σε προλαβαίνω....πραγματικά δηλαδή!!! και μου αρεσουν πολύ οι δημιουργιες σου και νομίζω οτι επαναλαμβάνομαι....αλλα ειναι τόσο ομορφα...και καθε συνθεση ειναι κατι τελείως διαφορετικό...μα πως το κάνεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πως μου αρέσει πίσω από τη φωτογραφία που έχει όλα αυτά τα μικρά γλυκά πραγματάκια! Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιατί νόμιζα ότι είχα αφήσει σχόλιο?! Φοβέρες συνθέσεις Αλικακι μου και ειδικά αυτή με τη μανούλα σου είναι φοβερή!!!! Καλά και το δωράκι της Κατερίνας πολύ όμορφο!!! Μπράβο σου κι ευχαριστούμε που παίζεις μαζί μας στο Get Creative! Υπομονή λίγο έμεινε μανούλα : ) Σε σκέπτομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ όμορφες σελιδες!!!ευχαριστουμε για τη συμμετοχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή