5/09/2012

Get Creative May 1st Challenge

Καλησπέρα μπλογκό-γειτονιά!
Η νέα πρόκληση του Get Creative αφορά βέβαια την μαμά!
Η δική μου η μαμά έφυγε όταν ο Αγγελος ήταν 7 μηνών μετά απο 10 χρόνια 'πάλης' με τον καρκίνο...ήταν ένας πολύ θετικός, χαμογελαστός και αγαπητός άνθρωπος και θέλω να πιστεύω οτι της μοιάζω λίγο (...χιχι! για να μην ψυχοπλακωθούμε κι'όλας!).
Περιορισμός ένας...να χρησιμοποιήσουμε λουλούδια!...και γράφω περιορισμός γιατί, φαντάζομαι το έχετε καταλάβει, δεν το έχω με τα λουλούδια!


Ελπίζω να σας αρέσει, εγώ δεν είμαι σίγουρη...νοιώθω οτι κάτι του λείπει αλλά δεν έβρισκα τι οπότε για να μην το πολύ κουράζω είπα να την αναρτήσω...
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω την σχεδιαστική ομάδα του Get Creative για την τιμή που μου έκαναν τον προηγούμενο μήνα να συμπεριλάβουνε μία σύνθεση μου ανάμεσα σε αυτές που ξεχώρισαν...
Σας φιλώ φιλεναδίτσες μου!

19 σχόλια:

  1. ααα... δεν ξέρω τι νομίζεις ότι του λείπει, εμένα μια φορά μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ! Και πολύ συγκινητικό το journalling Αλίκη μου. Πρόλαβε τουλάχιστον να γνωρίσει τον Αγγελάκο σου!

    Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Get Creative! (Μην ξεχάσεις να χρησιμοποιήσεις το μπλε βατραχάκι, εεεε;)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρα παρα πολύ ωραία σύνθεση και τα λουλούδια τα χρησιμοποίησες υπέροχα. Όσο για αυτό που λείπει...εγώ θα πρόσθετα ένα τίτλο με μαύρα κεφαλαία γραμματα, για να μην είναι τόσο μεγαλο το κενό... λέω μια ιδέα... :)
    συγνώμη κιόλας, απλά επειδή το ανέφερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι Μελένια μου! αυτό είναι! ο τίτλος! χιχι!...ωραία...άστο τώρα έτσι και θα το προσθέσω μετά...τον ξέχασα τελείως!

      Διαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω με τη Μελένια! Μου αρεσουν πολύ τα λουλουδάκια και ο τρόπος που τα έβαλες και επίσης που σφραγισες το doily!!! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικη συνθεση...ομορφα τα λογια σου πολυ συγκινητικα....μοιαζεις παρα πολυ στην μαμα σου Αλικη!!!!!!!!η κανω λαθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μοιάζουμε αρκετά...έχουμε το ίδιο χαμόγελο...αλλά μοιάζω και πολύ στον μπαμπά μου...χιχι!του είχα και απίστευτη αδυναμία, δυστηχώς πέθανε και αυτός απο καρκίνο, πριν την μαμά μου...στα 49 του...τέλος πάντων, τι σκέφτομαι και σου λέω τώρα...η ουσία είναι οτι είμαστε ωραίο σόι! χιχι!

      Διαγραφή
  5. Σε νιώθω Αλικάκι μου!!!!μας καμαρώνουν από κει ψηλά!!!η σύνθεσή σου είναι πάρα πολύ όμορφη!!!!και τα λουλουδάκια μια χαρά,όλα τέλεια!!!!άλλωστε στο έχω ξαναπεί το στυλ σου μου αρέσει!!!εγώ ίσως πρόσθετα και λίγες πιτσιλιές μαύρου ή άσπρου χρώματος στο κενό!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις δίκιο για τις πιτσιλιές...κάτι του έλειπε και όπως έγραψε και η Μελένια, θα μπορούσε να είναι και ο ΤΙΤΛΟΣ!!! πάλι τον ξέχασα!!! χιχι!!!!

      Διαγραφή
  6. Η σύνθεσή σου είναι πολύ πολύ όμορφη, χαρούμενη και γλυκιά σαν την μανούλα σου που έφυγε μα ζει για πάντα στις καρδιές σας. Μου άρεσε πάρα πολύ!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάι ντίαρ,δεν κατάλαβα αν είσαι εσύ στη φωτό ή η μαμά σου.Εμένα μου ότι φάνηκε πως είσαι εσύ.Αν είναι η μαμά ,τότε μιλάμε για εκπληκτική ομοιότητα!!!
    Όσο για τον τίτλο,έχει δίκιο η Μελένια και αυτό το λέω εκ των υστέρων μια και δεν το πρόσεξα.Από την άλλη το πουά χαρτί δεν αφήνει το μάτι να νιώσει ότι κάτι λειπει.
    Λοιπόν,μου αρέσει το αποτέλεσμα.Είναι στο στιλ σου,απλό,γλυκά χρωματάκια,αγαπημένα πουά και λουλουδακια στη σωστη δόση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από το απλο,είναι υπέροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ με τα λουλούδια!Δεν το έχω!Η σύνθεση σου μου αρέσει απίστευτα πολύ!Μου αρέσει πολύ το πως την έκοψες για να ταιριάζει με το doilie και μου αρέσουν πολύ τα χρώματα σου!Όσο για τον τίτλο εμένα μου αρέσει πάρα πολύ και έτσι!Το χαρτί που χρησιμοποίησες είναι πολύ εντυπωσιακό απο μόνο του!
    Α και αν θα έβαζα γράμματα θα έβαζα καφέ.
    Καλή επιτυχία Αλίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη Αλίκη μου ... πολυ μου αρέσει πως παίζεις peek-a-boo με τα χαρτια!!! Το clustering καλό επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. I thought I had commented on this layout!!
    I love the details on the top of the layout....
    love the peekaboo detail and your flower cluster is perfect regardless of what you say!!
    love the phot of your mum!!
    you can tell i LOVE the layout LOL
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Very lovely layout! Always love your little details and the cluster in the corner, thank you so much for joining us at get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ουφ από την Δέσποινα έρχομαι … τι κρίμα Αλίκη μου να φύγει η μανούλα σου τόσο νέα. Ήταν πολύ όμορφη! Anyway, η σύνθεση σου είναι πολύ καλή και νομίζω ότι πρέπει να τα συνηθίζεις τα λουλουδάκια, τώρα με τον ερχομό της μικρής : ) Με το καλό! Ένα μεγάλο ευχαριστώ που παίζεις μαζί μας στο Get Creative! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hi Aliki, what a gorgeous layout and beautiful tribute to your mother, I enlarged the photo and you look so alike ! I like the page uncluttered as it makes the photo much stronger. Thank you for sharing this beauty with us at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. έχεις κάνει υπέροχη δουλεια! κρίμα που χάθηκε νωρίς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή