6/08/2012

Γεννήσαμε!

Την Παρασκευή 1η Ιουνίου και ώρα 11.40 ήρθε στον κόσμο η μικρή μου πεταλουδίτσα!
Η Αννή μου!
...και είναι μια γλύκα!
...απίστευτα ήσυχη και ήρεμη, 
θα έλεγα και απίστευτα όμορφη αλλά δεν νομίζω οτι είμαι αντικειμενική!

Αυτό το σκ το ning των Scrapbookers in Greece οργανώνει το πρώτο on-line crop!
Οι προκλήσεις θα ανέβουν το Σάββατο και θα έχουμε μέχρι την Δευτέρα για να αναρτήσουμε 
τις δημιουργίες μας!
Ελπίζω να σας δώ εκεί!...εννοείται οτι θα συμμετέχω και εγώ!

Σας φιλώ με μια φωτό της μικρούλας μου και σας ευχαριστώ όλες
για τις ευχές σας σε προηγούμενο ποστ μου!


21 σχόλια:

  1. Αλίκη μου να σας ζήσει η μικρούλα να είναι πάντα ευτυχισμένη και γερή!!!΄
    Υ.Γ.Με τη μικρούλα έχουμε την ίδια μέρα γενέθλια και εγώ 1η Ιουνίου έχω γεννηθεί φυσικά κάτι αιώνες πριν χα χα χα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σου ζήσει το κοριτσάκι σου!!Γερή και τυχερή να είναι πάντα στη ζωή της. είναι μία κούκλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλίκη, συγχαρητήρια!!!!!!! Να σας ζήσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τι όμορφη που είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλίκη μου να σου ζήσει!!! Είναι πραγματικά όμορφη!!! Ένα αγγελουδακι! Να την χαίρεστε, να είναι πάντα γερή, τυχερή, χαρούμενη και με πολυ αγάπη πάντα γύρω της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Congratulations!!!!! welcome little Annie!!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ψυχουλίτσα μου τι γλυκούλι πλασματάκι είναι αυτό!!! Να σας ζήσει Αλικάκι και να την καμαρώσετε όπως επιθυμείτε!!!! Σας φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλικη μου και απο εδω να την χαιρεσαι!!!!!!!!!!!!!!καλη ανατροφη!!!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σου ζήσει!!!!!!!γερή και δυνατή!!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. AΑΑΑ!!!Μια ομορφιά!!!!!!!!!!!
    Τι γλυκιά που είναι!!!
    Να σας ζήσει,να την χαίρεστε και να την καμαρώνεται,πάντα ευτυχισμένη να είναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να σας ζήσει Αλίκη μου . Να είναι γερή και τυχερή σε όλη της τη ζωή. Να τη χαίρεστε!!! Μια κούκλα είναι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΛΙΚΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ,ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙ ΣΟΥ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πειράζει που θέλω να την πάρω μια αγκαλίτσα? Να σου ζήσει Αλικάκι μου, είναι μια κουκλίτσα!!!! Θα ήθελα να πω, να μας ζήσει : ) Σου στέλνω τα φιλιά μου κι εύχομαι να είναι πάντα ήρεμη και γλυκιά, γερή και καλότυχη κι εσύ να την καλομεγαλώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. να σας ζησει η μικρουλα !Αννη...υπεροχο ονομα!ευχομαι να ειναι χαρουμενη και ευτιχισμενη στην ζωη της!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ καρδούλες μου σας αγαπώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά στα μουτράκια σας τα γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς σε βρήκα! Συγχαρητήρια για τη μικρή σου! Όλα τα καλά! Την κοιτάζω και μου θυμίζει πολύ τη δικιά μου σχεδόν πριν ένα χρόνο! Καλή δύναμη - η πρώτη χρονιά ίσως είναι δύσκολη, και όμορφη, όμως, μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αλίκη να σας ζήσει και από εδώ!Είναι τόσο όμορφη!!Μα τόσο όμορφη!!
    Να είναι γερή και καλότυχη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Mε λίγη χρονοκαθυστέρηση,Αλικη,να σου ζήσει η πεταλουδίτσα σου και ευχομαι να τη δεις να μεγαλώνει ευτυχισμένη και χαρούμενη.Πάντως αντικειμενικά είναι πολύ ομορφούλα!!!Φτου σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι υπέροχη η μικρή σου Αννή Αλίκη όπως και η μαμά της. Χαίρομαι που είναι ήσυχη και δεν σε ταλαιπωρεί. Να τις φιλήσεις τα πατουσάκια της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σας! Σας αγαπάμε όλες πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άχου το αγαπάκι!!!! Είναι μία κουκλίτσα!!!! Να την χαίρεσαι Αλικάκι μου, κι αυτήν και τον Άγγελό σου. Να ζήσει και να μεγαλώσει με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να χαίρεσαι την κούκλα σου!!!Πολύ γλυκιά και όμορφη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή