9/11/2012

Αρχίσαμε !

Καλημέρα κορίτσια!
και ναι ... η έκπληξη που σας υποσχέθηκα την 
προηγούμενη εβδομάδα είναι αυτή!
Είμαι και εγώ μέλος αυτής της απίθανης παρέας!

Λοιπόν, αυτόν τον μήνα το θέμα μας είναι 
οι καλοκαιρινές διακοπές! Ας κρατήσουμε για λίγο ακόμη
το καλοκαίρι ζωντανό αν και τα σχολεία αρχίζουν αύριο!
 ... και το σκέτς
πάνω στο οποίο θα δημιουργήσετε είναι το ακόλουθο...

... η δική μου εκδοχή ...



Γύρισα το σκέτς στο πλάι όσον αφορά το κάτω του μέρος
ενώ κράτησα το κομμάτι της φωτογραφίας σχεδόν
όπως το είχε στο σκέτς...

Ελπίζω να σας αρέσει και να σας εμπνεύσει έστω και λίγο!
Ρίξτε μια ματιά και στο blog των Ελληνίδων Scrapbookers να δείτε 
τι φοβερά πράγματα έφτιαξαν και τα υπόλοιπα κορίτσια, 
έχουμε λίγο απ'όλα!...και κάρτες και συνθέσεις και καμβαδάκια!!

Ανυπομονούμε να δούμε τι ομορφιές θα φτιάξετε και εσείς,
συνθέσεις, κάρτες, σελίδες στο art journal σας,
και ότι άλλο σας αρέσει αρκεί να είστε μέσα στο θέμα και το σκέτς!

Καλημέρα λοιπόν και καλή σχολική χρονιά σε όλους μας!
Σας φιλώ!


13 σχόλια:

  1. Αλικάκι μου είναι υπέροχο!!!Τελεια φωτογραφία και στήσιμο!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλικάκι μου είναι υπέροχο!Για μία ακόμη φορά θαυμάζω τα διακοσμητικά σου!Δεν είναι τέλεια τα wood venners;;Και η φωτογραφία απίθανη!Καλή μας αρχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα Αλίκη μου!!!Υ Π Ε Ρ Ο Χ Η φωτογραφία και Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο layout!!!!love it!!!συγχαρητήρια και για την επιλογή σου στην σχεδιαστική ομάδα...!!!φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη σύνθεση και φωτογραφία!!! Είμαι σίγουρη ότι θα περάσετε τέλεια με τη σχεδιαστική ομάδα του scrapbooks in Greece!!!Πολλά φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλικάκι μου σε ευχαριστώ πολυ!
    Η σύνθεσή σου είναι σκέτη γλύκα και η φωτογραφία όλα τα λεφτά!
    Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και μέλος σχεδιαστικής ομάδας;;μπράβο σου που τα προλαβαίνεις όλα!!!!υπέροχη σύνθεση!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα πατουσάκια και των τριών σας (Αλίκη , Κατερίνα, Μαρία) με κάνανε να θέλω να βγάλω ποδαράκια φωτογραφίες χιχι Αλίκη μου είναι αξιολάτρευτη η σύνθεση σου και όταν την κοιτάζω μου έρχεται στο μυαλό άμμος! Όσο για το δωράκι σου τι να πώ...κρίμα που δεν μπορώ να παίξω και εγώ σαν συμμετέχοντας! Λαχταριστό!!!! Φιλάκια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη σύνθεση!!! Μπράβοοοοο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια, συγχαρητήρια, συγχαρητήρια, Αλίκη μου, ήταν θέμα χρόνου πλεον να μπεις σε DT!!! Φοβερή η σύνθεση, βεβαια, μου αρέσει πολύ το λιτό στυλ και το μαζεμένο στόλισμα... μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο-μπράβο-μπράβο Αλίκη! Πολύ χαίρομαι που είμαστε στην ίδια ομάδα, σούπερ!

    Φοβερή η σύνθεση όπως πάντα - λατρεύω το στυλ σου.... και η φωτογραφία όλα τα λεφτά. Μήπως να μας κάνεις κανένα μάθημα φωτογραφίας;;;

    Καλή αρχή, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια φιλεναδίτσα μου!!!!!!!!!!!!Το άξιζες πραγματικά!!Η σύνθεση υπέροχη και τα πατουσάκια για πολλά πολλά φιλάκια!!!!!Καλή αρχή λοιπόν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα και καλή αρχή Αλικάκι μου! Συγχαρητήρια για την διάκριση και χαίρομαι που θα βλέπω ακόμα πιο πολλές συνθέσεις σου!!! Όπως πάντα μου αρέσει το στυλ σου, και η φωτογραφία πολύ χαριτωμένη! Ευχαριστούμε τόσο για την έμπνευση, όσο και το δωράκι σου! Καλή σχολική χρονιά στο Αγγελάκι σου : ) Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σκέτη γλύκα!!!!!η ομάδα είναι πολύ τυχερή που σε έχει!!!!πάρα πολλά φιλάκια στα γλυκά πατουσάκια της φωτογραφίας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή