1/03/2013

Μια καινούρια αρχή ...

Καλημέρα μπλογκο-γειτονιά!
Καλή Χρονιά είπαμε?...
..ας ξαναπούμε, οι ευχές είναι πάντα καλές!
Καλή Χρονιά!

Λοιπόν, μπήκε και ο Ιανουάριος 
και μαζί του και η πρώτη πρόκληση του χρόνου 
στο SIG.

Αυτόν τον μήνα δεν έχουμε sketch
μόνο θέμα...
Ένα Καινούριο Ξεκίνημα, Μία Νέα Αρχή!

Η δικιά μου νέα αρχή 
έχει να κάνει με την μετακόμιση μας στο καινούριο μας
σπίτι!...και η αρχή της ζωής μας
σαν οικογένεια με τον Νίκο, την Αννή
και τον γιο μου τον Άγγελο!
Ανυπομονώ!


...όπως ανυπομονώ να δω τι θα μας φτιάξετε και αυτόν τον μήνα!

Σας φιλώ!

6 σχόλια:

  1. Είναι απλά υπέροχη!
    Καλή χρονιά Αλίκη μου και με το καλό στο καινούριο σας σπιτάκι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη χρονια Αλικη....ευχομαι να πατε γρηγορα στο νεο σπιτικο σας!!!!!!
    η συνθεση σου ως συνηθως...λιτη αλλα ακρως εντυπωσιακη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aλίκη ήταν πολύ συγκινητική αυτή η σύνθεσή σου ....Εχω ζήσει παρόμοιες καταστάσεις και γνωρίζω πόσο σημαντικό είναι ένα νέο ξεκίνημα για ένα παιδί και για την μαμά που κάνει ένα τέτοιο ξεκίνημα !Εύχομαι το καινούργιο σας σπίτι να γεμίσει μόνο αγάπη και γλυκές λέξεις ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφία μου...σημαίνει πολλά η ευχή αυτή απο μια γυναίκα που με καταλαβαίνει...<3

      Διαγραφή
  4. pera apto oti einai ekpliktiki sinthesi opos oles!!!!! tha stathw sto concept to opoio to parousiases me enan paneksipno tropo! ! ! Eyxomai o,ti kalitero sto neo auto ksekinima.ola ta kala tou kosmou na rthoun k na foliasoun sto spitiko sas! k ta paidakia sou monaxa na geloun! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλορίζικο να είναι το σπιτικό σας Αλίκη μου!

    Φοβερή σύνθεση και πώς "πιάνει" το νέο ξεκίνημα... Και πολύ καλή ιδέα να χρησιμοποιήσεις τόσα bubbles μαζί, θα σου την "κλέψω" μάλλον κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή