1/06/2013

Ένα Shadow Box και ένα ClipBoard!

Και μία τελευταία ανάρτηση
για σήμερα!
Είπαμε...πολύ δημιουργικό Σάββατο!

Εμπνεύστηκα απο ένα Shadow Box
που μου έφτιαξε η Ρούλα
η αλλιώς Γκλιτερ-Ρούλα!
και έφτιαξε άλλο ένα με τις πατουσίτσες 
της κόρης μου την 2η μέρα της ζωής της!


Και τέλος 'στόλισα'
έναν πίνακα ανακοινώσεων
για το δωμάτιο του Άγγελου...
σκέφτομαι να του βάλω τα τηλέφωνα 
ανάγκης ώστε να τα έχει 
εύκαιρα σε περίπτωση που τα χρειαστεί!


Άντε σας κούρασα σήμερα!
Καλά να περάσετε ότι και να κάνετε σήμερα!
Σας φιλώ!

8 σχόλια:

  1. Τέλεια είναι Αλίκη μου!
    και πολύ ωραία ιδεά αυτή με τα τηλέφωνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και τα δύο είναι φανταστικά!!! ιδιαίτερα μου άρεσε το shadow box με τα πατουσάκια της μικρής!!Αλλα και ο πίνακας είναι όμορφη ιδέα και πολύ χαριστωμένος!!!μπράβο και πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ayta ta patousakia einai gia fagoma k metraw meres mexri na ta katavroxthisw!!!!!!!!!! o pinakas tou aggelakou pera apo poli eksipni idea einai k poli designatos! aneta teriaze k sto diko mou domatio :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωωωω!μου αρεσουν πολυ!!μου αρεσουν οι μικρες πινελιεςσε αυτα που φτιαχνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φοβερα και τα δυο Αλικη....ωραια η ιδεα του πινακα...αλλα τα πατουχακια της μικρης...απιθανα!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kali xronia Alikaki mou!!!
    Kai ta duo einai uperoxa xilia bravo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτή κι αν είναι δημιουργικότατη αρχή... 7 αναρτήσεις - με ακόμα περισσότερες δημιουργίες, στην πρώτη εβδομάδα του Γενάρη, χαχαχα

    Είναι και τα δύο απίθανα Αλίκη μου... να πω πάλι πόσο πολύ μου αρέσουν όλα όσα φτιάχνεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ποπο τι ομορφες ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή