3/15/2013

Πρόκληση για την ... ΓΥΝΑΙΚΑ

Καλησπέρα!
Τρι-ήμερο μπροστά μας και 
ίσως κάποιες απο εσάς βρείτε λίγο 
χρόνο να δημιουργήσετε!
μόλις ανέβηκε η καινούρια μας πρόκληση
αφιερωμένη στην ΓΥΝΑΙΚΑ!

Την γυναίκα σύζυγο, κόρη, φίλη, 
επαγγελματία, καλλιτέχνη...
την γυναίκα γενικά!
Δημιουργήστε λοιπόν κάτι για 
την γυναίκα!

Εγώ έφτιαξα μια σύνθεση
για την κόρη μου...
δοκίμασα κάτι λίγο διαφορετικό
και μου άρεσε...
για πείτε μου και εσείς την γνώμη σας!



Ελάτε λοιπόν στην σελίδα μας στο 
facebook και εμπνευστείτε απο τις ομορφιές
της σχεδιαστικής ομάδας!
Σας περιμένω!


9 σχόλια:

  1. ωωωω πάρα πολύ ωραίο Αλίκη!!!! Είναι μεν διαφορετικό, αλλά και πάλι θυμίζει Αλίκη! Μα τι φατσούλα είναι αυτή... πωπωπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι πολύ όμορφη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλενάδα είναι σούπερ!!Μου αρέσει που χρησιμοποίησες mist και χρώμα γιατί θεωρώ ότι ταιριάζουν και στο στυλ σου!!Καλό τριήμερο, φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η συνθεσή σου είναι πανέμορφη!!!!καλή επιτυχία!!!!καλά να περάσεις!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλικάκι απίθανη είναι. Χαίρομαι που αποφάσισες να "μουτζουρώσεις" - σου πάει. Είθε η Αννή μας να είναι πάντα ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!
    Καλή Σαρακοστή!
    Εννοείται ότι η σύνθεσή σου είναι υπέροχη, όπως πάντα άλλωστε! :)
    Να την χαίρεσαι την κορούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πιστεύω ότι είναι η πιο όμορφη σου σύνθεση Αλίκη!
    Είναι απίστευτη!Η φωτογραφία δένει τόσο όμορφα!
    Μπράβο Αλίκη μου!Υπέροχο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελεια συνθεση κουκλι η φατσουλα στην φωτο...σουπερ το μιστ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλίκη μου είναι τελεια η σύνθεση! Ππροσωπικά αγαπώ τους κύκλους και ταιριάζει πάρα πολύ στην μικρή (λένε οτι είναι το πρωτο σχημα που αναγνωρίζουν τα μωρά - και παραπέμπει σε κάτι παιδικό γενικά) ♡
    Παρεμπιπτόντως , αυτή η φατσούλα εχει απιστευτη φωτογενεια! Ειναι γεννημενη για φωτγραφιες η Αννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή