4/02/2013

Κάλαντα...τον Απρίλιο! για το SIG

Καλησπέρα και Καλό Μήνα!
Ανέβηκε και η πρόκληση
των SIG
και αυτόν τον μήνα 
είμαστε όλο μελωδία!
Τα πουλάκια τραγουδάνε,
τραγουδάμε και εμείς!
...η μας τραγουδάνε...
όπως ο Άγγελος μου
τα κάλαντα κάθε παραμονή 
Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς!

Αυτό λοιπόν είναι το δικό μου
αγαπημένο τραγούδι
και το έκανα σύνθεση
πειράζοντας λίγο τα 
χρώματα στην φωτογραφία
ώστε να μην φαίνεται 
πολύ χριστουγενιάτικη! χιχι!


Τα χαρτιά και διακοσμητικά είναι όλα
απο το κιτ Μαρτίου του Cocoa Daisy
ενώ για το sketch
εμπνεύστηκα λίγο απο το πρώτο
μάθημα της 
Anna-Maria Wolniak
για τους 
το site των
Celine&Karine.

Αυτά λοιπόν για σήμερα!
Ελπίζω να τα καταφέρω 
και να φτιάξω τίποτα αυτόν τον 
μήνα...με την αλλαγή σπιτιού 
έχω χάσει τους ρυθμούς μου!


10 σχόλια:

  1. τελεια!!!μου αρεσει πολυ το στυλ σου Αλικη μου,στο εχω ξαναπει!!!ηθελα να σε ρωτησω, εχεις κανει με το στυλο ατημελητες μουντζουρες;;;εγω εχω προσπαθησει αλλα δεν μου βγαινουν!! ολη η σελιδα σου ειναι αψογη,οπως παντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια,τέλεια,τέλεια!Τρελαίνομαι για τα χρώματα που χρησιμοποίησες Αλίκη!Φοβερή σύνθεση!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλικάκι είναι φανταστική (και η σύνθεση και η φωτογραφίσ του λεβέντη σου!) Καλορίζικο το καινούργιο σπιτάκι και δε νομίζω ότι έχεις χάσει εσύ τους ρυθμούς σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλίκη όπως πάντα υπεροχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ κορίτσια! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη Αλίκη μου!!!!!τέλεια!!!!καλό μήνα!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλίκη μου, καταπληκτική!!!λατρεύω τις μουτζούρες σου!!!θα είμασταν συμμαθήτριες στην Wolniak αλλά μετά το WINTER CAMP (το οποίο λόγω χρόνου δεν εβγαινε στις προθεσμίες και τωρα κάνω τις συνθέσεις του!!!)...στοπ για την ώρα!!!άντε να μου πεις αν αξίζει να το κάνω πιο μετά!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφη, Αλίκη!!! Γαλάζιο και κίτρινο από τους αγαπημένους μου συνδυασμούς!!! Αχ αυτό το doodling της Wolniak θέλει πολύ εξάσκηση! Το κατάφερες όμως άψογα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραία σύνθεση Αλίκη μου! Και μην τις φοβάσαι τισ μουντζούρες, ότι και να λες πάνε πολύ στις δημιουργίες σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύ όμορφη σύνθεση και αυτή φιλεναδίτσα μου...όντως οι μουντζούρες σούπερ!!Love it!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή