5/09/2013

Μαίος, ο μήνας των λουλουδιών (μέρος 1)

Καλησπέρα!
Λοιπόν, στο Get Creative
μύρισε άνοιξη, μύρισαν ανθισμένα λουλούδια!
Πολλά λουλούδια!
Και όσο μου αρέσουν να τα βλέπω στα λιβάδια
και στους αγρούς τόσο δεν μου 
αρέσει να τα 
χρησιμοποιώ στις συνθέσεις και κάρτες μου!
Αλλά το όλο θέμα είναι να ζοριζόμαστε
και λίγο, και να προσπαθούμε να βγούμε
απο το 'comfort zone' μας!
Οπότε το πάλεψα...
πολύ ώρα...
και πολλά λουλούδια
αχρηστεύτηκαν!
αλλά τα κατάφερα!


και μου αρέσει!
χιχι!

...λέω να δοκιμάσω και την πρόκληση της σύνθεσης!
για να δούμε!


7 σχόλια:

  1. Hi Aliki, I feel exactly the same way as you do about flowers so your comments made me laugh !I adore your card so beautifully CAS and i love the arrows. Thanks so much for joining us at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλύκα η καρτούλα!!!!Και μ'αρέσουν πολύ τα βελάκια!!!!!!και τα λουλουδάκια κάνουν τη διαφορά!!!!Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο get creative!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά Αλίκη μου!!!!τέλεια η καρτούλα σου!!!!καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I love your cas style, excellent card. thank you for joining us at get creative. channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλικάκι μόνο εσύ καταφέρνεις με τόσο απλές κάρτες να με ξετρελαίνεις!!! Είναι υπέροχη!!!! Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλικάκι μου είναι πολύ πολύ όμορφη η κάρτα! Τέλεια τέλεια τέλεια! Σε ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας στο get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή