5/10/2013

Μαίος, μήνας των λουλουδιών (μέρος 2)

Καλημέρα!
Συννεφιασμένος και βροχερός σήμερα ο καιρός
και η διάθεση στα πατώματα...
κατάφερα όμως χθες να τελειώσω
και την σύνθεση μου
για την λουλουδάτη πρόκληση του 
...ελπίζω μόνο να μην πάει έτσι όλος
ο μήνας στο GC γιατί
αν δω ενα λουλούδι ακόμη
μου φαίνεται οτι κάτι θα πάθω!χιχι!
Et voila!



Μου την αφιερώνω για την Γιορτή της Μητέρας
την Κυριακή!
Και λουλούδι και το αγοράκι μου να 
γράφει οτι νοιώθει 'ευτυχία'
όταν με βλέπει!
...σας έχω πει πόσο τον αγαπώ έτσι?

10 σχόλια:

  1. Μπράβο Αλίκη!!!Είναι μια υπέροχη σύνθεση!!!!Χρησιμοποίησες τέλεια τα λουλούδια και έδωσες χρώμα στο άσπρο!!!πολύ μου αρέσει!!!Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο τέεεεελεια!!! Λατρεύω τα πολλά layers και φυσικά το "σεμεδάκι" ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλικη τι υπέροχη σύνθεση??? Ποσο μου αρέσει το έκανες σκραπ το γραπτό του Αγγελου, φοβερη ιδεα!!! Μπράβο σου, και Χρόνια σου πολλά για αύριο υπέροχη μανούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι γλυκία και πανέμορφη σύνθεση!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπέροχη.....!!!!love everything!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποσο μου αρεσει το στυλ σου Αλικη!!!!!Απλο λιτο και λουλουδατο!Ειναι και παλι μια υπεροχη συνθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΗ!!!!! Μπράβο βρε Αλίκη, έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό! Είδες τελικά τα λουλουδάκια; χιχιχι

    Και τι γλυκός ο γιος σου... Πολλές-πολλές καρδούλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελικά το λουλουδικό έδεσε τέλεια με το στυλ σου.Τέλεια χρώματα,Αλίκη και όμορφα συνδυασμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Love the layout very sweet!!!
    Thanks so much for playing along with us at Get Creative!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή