5/24/2013

θέλω διακοπές!

Καλημέρα!
Διακοπές ονειρεύομαι...
όπως φαντάζομαι και οι 
περισσότεροι απο εσάς!

Στο SI
...

Το θέμα μας για αυτό το μήνα λοιπόν είναι... τα ταξίδια! Δεν χρειάζεται να πω πολλά... Χρησιμοποιήστε σε μια σύνθεση τη φωτογραφία από το αγαπημένο σας ταξίδι ή κάντε art journaling για τον προορισμό που ονειρεύεστε να ταξιδέψετε! Γράψτε για μια εκδρομή του σχολείου ή για ένα ταξίδι αστραπή! Όλα είναι στο χάρτη ;-)
Αφήστε τη φαντασία σας να ταξιδέψει και μεταφέρτε μας σε ένα μαγικό προορισμό με τη δημιουργία σας!
Εννοείται ότι θα έχετε χρόνο μέχρι και τις 16.6.2013 και αυτή τη φορά θα ψηφίσετε εσείς τις αγαπημένες σας συνθέσεις (οι δημιουργίες της σχεδιαστικής ομάδας εξαιρούνται της ψηφοφορίας), ενώ οι τρεις συνθέσεις που θα ξεχωρίσουν από την ψηφοφορία θα λάβουν όλες ζουζουνιάρικα δωράκια!!!


και ιδού η δική μου 
'συμμετοχή'




...αχ μόνο που την κοιτάω
αυτήν την φωτογραφία
βρίσκομαι εκεί...
Θέλω διακοπές!!!!


10 σχόλια:

  1. Σούπερ... πόσο θα θελα να είμαι τωρα κι εγώ εκει! οπουδήποτε εκτός από το γραφείο Παρασκευιάτικα!
    Τελεια η σύνθεση, εχω δυο ερωτησουλες:
    τι ειναι αυτες οι λευκες πινελιες που μοιαζουν με ακρυλικο και τα γραμματα του τιτλου είναι απο το γνωστο μηχανημα ή απο κατι αλλο?
    ευχαριστω Αλικη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίκη, πιο δροσερό l.o. δεν θα μπορούσες να κάνεις!!! Τέλειο!!!

      Νατάσα, νομίζω λέγονται enamel dots, δες κι εδώ
      http://www.simonsaysstamp.com/servlet/the-47366/ST1084-smile-blue-yellow/Detail
      Αν κάνω λάθος, ας με διορθώσει η Αλίκη!

      Διαγραφή
    2. Melitini ευχαριστω για την απαντηση (είναι τελεια αυτα τα enamel dots!) αλλα δεν εννοω αυτα. Ισως φταιει η χαζη περιγραφη μου! Εγω εννοω, το λευκο υλικό που υπάρχει κατω από το ασπρο-κοκκινο chevron στρογγυλο (που είναι σαν μαγνητακι)
      :)

      Διαγραφή
    3. Α, συγγνώμη τότε!
      Γι' αυτό, δεν έχω ιδέα... ;)

      Διαγραφή
    4. λοιπόν, ο τίτλος όντως απο το γνωστό αγαπημένο μηχάνημα! το άσπρο είναι γκέσσο πάνω απο στένσιλ...έβαλα μπόλικο και βγήκε αυτό! το άσρο κόκκινο όντως μαγνητάκι!χιχι!

      Διαγραφή
  2. άφωνη!!!! είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ και η φωτο ολα τα λεφτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αμαν..τελειο! σε ταξιδευει οντως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλικάκι μου ειναι καταπληκτικη κΙ αυτη η σύνθεση σου !!!
    Χρησιμοποιησες τα διακοσμητικα σου και ανεδειξες τη φωτο γραφεία με το φανταστικο χρώμα της με τον καλύτερο τροπο !!!!
    Τις ειχα που τις ειχα αναγκη με αυτο το lo θέλω επειγόντως διακοπές!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλα

    ΥΓ. Το πολυ σε καμία δεκαπενταρια μέρες θα είμαστε πρώτη θέση στις ξαπλώστρες του Balux !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πανεμορφη συνθεση η φωτογραφια ειναι τελεια ολα συνδυασμενα φανταστικα χιλια μπραβο !Νομιζω οτι πραγματικα με το που την βλεπεις σκεφτεσαι τις διακοπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ βρε Αλίκη μου τι μας κάνεις.... Η φωτογραφία καταπληκτική και η σύνθεση ΑΨΟΓΗ!!!!!! Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!!! Μακάρι να είμασταν εκεί τώρα... ουφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή