10/24/2013

Επανήλθα!

Έχει περάσει πάνω απο ένας μήνας
απο την τελευταία μου
ανάρτηση
αλλά έχω καλή δικαιολογία!
Είχαμε την βάπτιση της Αννής 
στις 21 Σεπτ.
και έτρεχα λίγο μέσα στον Σεπτ.
Τον Οκτ.
απλά δεν είχα διάθεση!
χιχι!

Η διάθεση μου όμως επανήλθε
και επιστρέφω με μία
σύνθεση για την πρόκληση
με θέμα...
Ό'τι να'ναι...και κάτι μεταλλικό!


το μεταλλικό μου είναι
το συραπτικό!!

Αυτά για σήμερα!
Έχω φτιάξει και ενα σπιρτόκουτο
χριστουγεννιάτικο
να σας δείξω την επόμενη φορά!

Καλό απόγευμα! 

14 σχόλια:

  1. Για αλλη μια φορα, υπεροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σας ζήσει και να 'ναι καλοφωτισμένη!
    Πολύ ωραία η σύνθεσή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τη βάπτιση!!!!!!!!
    Ηταν όλα τόσο τέλεια τα θαύμασα όλα στο f...
    Πολύ έξυπνο να βάλεις για μεταλλικό αντικείμενο συνδετήρα!!!!!
    Ωραία φωτογραφία!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ααα!καλως την!καλως την!μας ελειψες ειναι η αληθεια!!μάρεσει πολυ η συνθεση σου και ιδιαιτερα η πιτσιλια στο δεξι μερος!!περιμενω και το σπιρτοκουτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία που επανήλθες!!! Φοβερή και πάλι η σύνθεση Αλίκη! Και από λεπτομέρειες, αυτό το μπλε splash κάτω από την φωτογραφία... απίστευτο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σουπερ σύνθεση!!!Το splash όντως είναι τέλειο!!!!Ωραία χρώματα!!!wellcome back!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μας έλειψες!!!¨ομορφη σύνθεση με 2 όμορφα παιδάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχου, υπέροχη Αλίκη μου, μου αρέσουν τόσο οι μικρές λεπτομέριες ... welcome back, we've missed your layouts!!!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ όμορφο το χαρτί και η σύνθεση!! γκρι μπλε απ' τους αγαπημένους συνδιασμούς! καλή επιτυχία και να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΦΟΒΕΡΉ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΟΥ ΑΛΙΚΗ ΜΟΥ!!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΞΑΝΑΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΦΩΤΟ!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ SIG!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aλικάκι μου ακόμα μια υπέροχη σύνθεση! Η φωτογραφία είναι φοβερή και η σύνθεση έχει μια δυναμική που αποδεικνύει πως έχεις κάνει και δυναμικό come back! Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο SIG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ μου αρέσει που τολμάς με τα έντονα background και κάθε φορά το αποτέλεσμα σε δικαιώνει!Και το splash καταπληκτικό!Welcome back Αλίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αλικάκι, πρεπει να δηλώσω ότι η φωτογραφία είναι όλα τα λεφτά. Πραγματικά απίστευτη! Μου αρεσει πολύ η επιλογή του background και κατάφερες και το δούλεψες πολύ αποτελεσματικά, παρότι δύσκολο!. Μπραβο σου! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο ScrapGreece

    ΑπάντησηΔιαγραφή