11/02/2013

Εμμονή...με την Janna!

Καλησπέρα!
Λοιπόν, τον τελευταίο καιρό έχω ΄κολλήσει΄ 
με την Janna Werner.
Μου αρέσουν απο τα χρώματα
που χρησιμοποιεί, 
μέχρι τις τεχνικές και 
τα στησίματα της...
Εμμονή σας λέω!
Οπότε, ένα Σάββατο απόγευμα
αποφάσισα να την 
'σκραπλιφτάρω',
να αντιγράψω μια σύνθεση της δηλαδή!
Το πρότεινα στην φίλη μου την 
και κάτσαμε και παίξαμε μαζί.
Ελπίζω σύντομα να ανεβάσει και την 
δική της εκδοχή γιατί
είναι πραγματικά φανταστική!

Λοιπόν...
της Janna


... και η δική μου


Το κατά-ευχαριστήθηκα!
Ευχαριστώ Janna!

Καλό υπόλοιπο σαββατοκύριακου!

5 σχόλια:

  1. φιλενάδα δεν σε αδικώ!!!!κι εγώ λατρεύω τις αέρινες συνθέσεις της Janna!!!!υπέροχη η σελίδα σου και το μοντέλο σου..... το καλύτερο απ'όλα!!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία η συνθεση της αλλά μαρεσει περισσότερο η δική σου εκδοχή γιατι μέσα έχει και ένα super model!!!Οπως είπε η Αλεξάνδρα αέρινες συνθέσεις...με ουσία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω ότι ταιριάζει πολύ στο στυλ σου...σε ό,τι έχω δει ως τώρα! το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ομορφο αλικη μου!!!!
    καλη συνεχεια!!!ειναι υπεροχο να αντλεις εμπνευση απο καπου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγω ψηφίζω Αλίκη δαγκωτό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή