1/11/2014

Καλή Χρονιά!

Πωπωπώ....
Έχω να κάνω ανάρτηση απο τέλη Νοεμβρίου...
θα νομίζατε οτι εξαφανίστηκα!

Εδώ είμαι
και πάλεψα να τελειώσω το 
Pop&Colours #1
πριν τελειώσει ο χρόνος!
 τα κατάφερα με κάποια δυσκολία
βέβαια γιατί παράλληλα 
παρασύρθηκα 
απο την τρελό-παρέα μου
και έφτιαξα και ένα 
Christmas Daily!

Λοιπόν,
φωτογραφίες απο τα τελευταία 
μαθήματα του 
P&C #1
σήμερα...

Birgit

Shirel

Muriel

Nine

Mumkaa

Μόλις χθές ανέβασανε και ένα έξτρα 
μαθημα οπότε 
κάποια στιγμή θα σας δείξω 
μία σελίδα ακομη!

Ραντεβού αύριο 
με φωτογραφίες, πολλές φωτογραφίες!
απο το 
Christmas Daily μου!



4 σχόλια:

  1. Ειναι όλες απίθανες με πανέμορφα backgrounds!!Τελικά τα πήρα και γω τα μαθήματα και νομίζω θα το ευχαριστηθώ!!!!!Καλά παιχνίδια λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλες οι σελίδες σου ειναι λαχταριστά Αλίκη! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία δουλεία !!!! Πάντα δημιουργική, ...και έφτιαξες και το christmas daily !!!Μπράβο Αλίκη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανταστικές όλες οι σελίδες Αλικάκι μου μπραβο και το mini τέλειο !!!!!!
    Φιλακια πολλα πολλα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή