3/01/2014

Η ζωή είναι ωραία !

Καλημέρα και καλό μήνα!

Καινούρια πρόκληση στο
με πολύ παιχνιδιάρικο θέμα...

3 is a magic number!

Αυτό που ζητάμε απο εσάς είναι να χρησιμοποιήσετε τον 
αριθμό 3 στην δημιουργία σας..
3φωτογραφίες, 3διακοσμητικά, 3χρώματα...
καταλάβατε!

Εγώ έφτιαξα μια σύνθεση
με μία φωτογραφία με τα 
3 αγαπημένα μου πρόσωπα...

Life is good is 3's


Ρίξτε μια ματιά και στις δημιουργίες των 
υπόλοιπων κοριτσιών της παρέας εδω
και είμαι σίγουρη οτι θα εμπνευστείτε!

Έχετε μέχρι τις 25Μαρτίου να αναρτήσετε 
την δημιουργία σας!
Σας περιμένουμε!

5 σχόλια:

  1. Σούπερ σύνθεση και ωραία πρόκληση!!!!!!!!Φιλεναδίτσα μου ευχαριστούμε για την έμπνευση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπεροχη για αλλη μια φορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ' αρέσει τρελά όπως έπαιξες με το 3. Σούπερ σύνθεση!!! Μπράβο Αλίκη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεύωωωω!!!!!! Και τα τρία αγαπημένα σου πρόσωπα - τι ποιο ωραία ιδέα για τέτοια πρόκληση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πώς μου ξέφυγε αυτή και δεν την είδα?? τέλεια είναι!! γκρι ροζ αγαπημένος συνδιασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή