6/01/2014

Το δικό μου ... favourite!

Καλημέρα και καλό μήνα!
Και Χρόνια μας πολλά!...η Αννή μου σήμερα γίνεται 2χρονών!
Σαν χθές ήταν που την κράτησα για πρώτη φορά αγκαλιά και σκέφτηκα...αυτή θα καταφέρει πολλά στην ζωή της, είναι μαχήτρια! χιχι!

Στα δικά μας τώρα! Πρώτη του μήνα σημαίνει και καινούρια πρόκληση με τα κορίτσια του SnP... και για αυτόν τον μήνα σας εχουμε λέξη κλειδί! Την λέξη FAVOURITE η αλλιώς αγαπημένο και θέλουμε μια δημιουργία σας με το αγαπημένο σας οτιδήποτε! καλό ε?

Δύσκολο το δικό μου αγαπημένο οτιδήποτε αλλά επειδή ήθελα να παίξω με δισέλιδη σύνθεση και πολλές φωτό διάλεξα το αγαπημένο μου μέρος, τουλάχιστον τα τελευταία τρία χρόνια που σκραμπουκίζω!, το γραφειάκι μου!
Επίσης να πω οτι εμπνεύστηκα για άλλη μια φορά απο μια πολύ παλαιότερη σύνθεση της αγαπημένης μου Janna.

Ιδού!







Αυτά για σήμερα! πάμε για πάρτι! χιχι!
Καλή Κυριακή σε όλους σας!

5 σχόλια:

  1. Να το χαίρεσαι το μικρουλίνι Αλικάκι μου!!! Να τα εκατοστήσει και να είναι πάντα ευτυχισμένο♥♥♥
    Η σύνθεσή σου μοπυ άρεσε πάρα πολύ! Είναι πολύ τακτοποιημένη και έχεις διαλέξει τέλειες φωτογραφίες και βέβαια θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη σύνθεση! Νομίζω πως ο χώρος που δημιουργούμε είναι πάντα ένας από τους αγαπημένους μας αφού μας ξεκουράζει και μας εμπνέει :-) Να χαίρεσαι την κορούλα σου! Πολλες ευχές για ό,τι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σας ζήσει η Αννη και να ειναι παντα ευτυχισμενη! Η σελιδα ειναι πολύ καλή, ανωτερη της Janna! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να χαιρεστε τη μικρη σας ζουζου!!!παντα με υγεια και πολλα χαμογελα!!!
    η διπλη σελιδα κατπαληκτικη!ειμαι φαν σου τρελη και δεν μπορω να λεω καθε φορα τα ιδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να χαιρεστε τη ζουζου σας!!!!
    η διπλη σελιδα ειναι καταπληκτικη!!!ειμαι τρελη φαν σου και δεν μπορω καθε φορα να λεω να ιδια!!!ε,μα!το πα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή