6/14/2014

Άλλο ένα sketch!

Καλησπέρα!

Παρέλαβα το κιτ μου απο Gossamer Blue χθες και ενώ δεν τρελάθηκα με τα χρώματα είπα να παλέψω την πρόκληση με το sketch...και αυτήν την φορά να προσπαθήσω να το τηρήσω κι'όλας! χιχι!

Λοιπόν, το sketch είναι αυτό ...


 ... και η σύνθεση μου αυτή ...



Δεν είναι και η καλύτερη μου, το ομολογώ, αλλά όσο και να το προσπάθησα δεν μου βγήκε κάτι καλύτερο...τα χαρτιά, τα χρώματα δηλαδή, με ζόρισαν αρκετά...
Επιστρέφω σε λίγο με άλλη σύνθεση...πιο πολύ εγώ! ... θα δείτε!


2 σχόλια:

  1. Εμένα πάλι μου αρέσουν πολύ αυτά τα χρώματα, βρίσκω το γκρι πολύ ευχρηστο χρώμα... αλλά κι αν δεν σου άρεσε, η σύνθεση είναι ΑΨΟΓΗ.
    Ισως έχεις συνηθίσει το λευκό background... αλλά είναι πολύ ωραίο κι αυτό που βλέπω τώρα!!!! Καλή επιτυχία, Αλίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το εχεις ερμηνευσει πολύ ωραια το σκετσ Αλικη μου! Ειναι πολύ καλή η σελίδα αλλα οπως εχεις πει κι εσυ, στις ιδιοφυιες δεν αρεσει πατνα η δουλεια τους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή