8/14/2014

Εμμονή με τα 'grid' !

Καλημέρα!
Έχω φοβερή όρεξη για οτιδήποτε δημιουργικό αυτό το καλοκαίρι, τρέλα είναι! Έβαλα ταπετσαρία στην κουζίνα, έβαψα έπιπλα και το κρεββάτι της κούκλας της Αννής και εννοείται οτι φτιάχνω διάφορα με τα χαρτάκια μου..σταματημό δεν έχω!χιχι!
Λοιπόν σήμερα θα σας δείξω μία σύνθεση και ενα καμβαδάκι που έφτιαξα. Και τα δύο είναι της ίδιας λογικής, η εμμονή μου με την τάξη είναι εμφανές!..και πολύ κουραστική μερικές φορές! Ίσως γι'αυτό και μερικές φορές φτιάχνω mixed media συνθέσεις η καμβάδες, είναι η ανάγκη μου να 'ελευθερωθώ' απο αυτήν την 'καταπίεση' που φορτώνω στον εαυτό μου...τεσπα, ιδού ο καμβάς για το δωμάτιο της Αννής, ίσως το burlap λουλούδι να είναι πιο σκούρο απο ότι θα έπρεπε αλλά τελικά το άφησα γιατί το αγαπώ πολύ και δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Τα χαρτιά είναι της Lucia Barabas, την λατρεύω αυτήν την κοπέλα!





Και η σύνθεση, με αγαπημένη στιγμή και φωτό του Άγγελου με τον κολλητό του τον Γεράσιμο στο πάρκο...Πιο πολλά χρώματα απο ότι χρησιμοποιώ συνήθως, με το πράσινο του CHOOSE HAPPY να κάνει ίσως μπαμ αλλά τελικά μου αρέσει πολύ!




Αυτά λοιπόν για σήμερα! Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν αύριο!


2 σχόλια:

  1. αλικη μου ειναι υπεροχα και τα δυο !!!! το καμβαδακι μου αρεσει πολυ με το grid με τα τετραγωνακια ειναι το παιχνιδιαρικο!!!! και η συνθεση με το παλικαρακι σου πολυ ομορφη και αγοριστικη !!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι όμορφα πράγματα έφτιαξες!! το καμβαδάκι φοβερό και η σελίδα με τον μικρό σου τέλεια!! λοιπόν, εγώ βλέπω ότι απλώνεσαι σιγά σιγά στην σελίδα και σου πάει πολύ!! η φωτό των αγοριών είναι πολύ χαρακτηριστική , τέλεια για να θυμούνται την ωραία τους φιλία!! και η μαμά ξέρει τον καλύτερο τρόπο να την κρατήσει ζωντανή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή