9/08/2014

2επί2 = 2 !

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Σήμερα θέλω να σας δείξω δύο συνθέσεις που έφτιαξα χθές με δύο φωτογραφίες η κάθε μία!

Σπανίως φτιάχνω συνθέσεις με πάνω απο μία φωτογραφία...με δυσκολεύουν πολύ. Οι συγκεκριμένες όμως βγήκαν πολύ εύκολα και γρήγορα...ίσως γιατί είχα έμπνευση απο την αγαπημένη μου Janna και μια σύνθεση που έφτιαξε ως guest designer στην άλλη αγαπημένη μου Wilna!
Επίσης εμπνεύστηκα απο την αγαπημένη μου φίλη Ρούλα και θέλησα να παίξω και εγώ με την φοβερή πρόκληση του The Studio Challenges...χαμός απο έμπνευση λοιπόν!

Άντε για να μην βαρεθείτε...η σύνθεση μου με φωτογραφία του Άγγελου μωρό και τώρα για την πρόκληση του The Studio Challenges όπου χρησιμοποίησα δύο διαφορετικά washi tapes, ένα doily και chipboard.

Hello there!
What a great challenge this month over at The Studio Challenges!


I had to pick 2kinds of washi, a doily and chipboard!
This is my take...with some close ups so that you can see what i chose!







Και η δεύτερη έτσι για την πλάκα με μία φωτογραφία της Αννής και μία δική μου στην ίδια ηλικία περίπου...



Αυτά λοιπόν για σήμερα...ελπίζω να σας αρέσουν και να σας εμπνεύσουν να δημιουργήσετε!

8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και τα 2 κολάζ!! Μπράβο!!! Μοιάζετε πάρα πολύ στις 2 φωτογραφίες!!! Καλό Φθινόπωρο! Πολλά φιλούθκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. adorable~! great page!
    Thank you for playing along with us at The Studio Challenges!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπώ!!!! Αγαπώ-αγαπώ-αγαπώ! Δεν ξέρω τι άλλο να πω.

    Και οι δύο συνθέσεις είναι καταπληκτικές Αλίκη μου... Λατρεύω το στυλ σου! Κόλλησα ιδιαίτερα με το πλαίσιο και που έβαλες το doily στην πρώτη σύνθεση. Καλά, και η δεύτερη με σένα και την Αννή καταπληκτική - περιττό να πούμε αν σου μοιάζει, ε;

    Σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και οι δυο σελίδες ειναι φανταστικές! Καλη επιτυχία Αλίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφες και οι δύο - επειδή όμως είναι πιο κοντά στο δικό μου στυλ (ένα cluster), εχω μια προτίμηση στη δεύτερη!!!! Πολύ ωραία η ιδέα να βάλεις δική σου φωτό μαζί με της Αννής - όντως μοιάζετε πάρα πολύ!!! Καλή επιτυχία στην πρόκληση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. WoooWWWW, It is beautiful, so delicate, so precise that you do not need more, you have been very nice, thank you for participating in The Studio Challenges

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το πόσο μου αρέσουν αυτές οι floral πινελιές σου δεν λέγεται!
    Και επίσης μου αρέσουν τρελά τα θέματα!Now and then και μαμά με κόρη!
    Υπέροχες Αλίκη μου!Υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή