11/01/2014

Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς...

Καλημέρα και καλό μήνα!
Νοέμβρης ήδη!...μπαίνουμε σιγά σιγά στις γιορτές και ευτυχώς και ο καιρός άρχισε να βοηθάει λίγο να μπούμε στο κλίμα!
Καινούριος μήνας καινούρια πρόκληση σήμερα στο SnP με θέμα να δημιουργήσετε, οτιδήποτε, καμβά, κάρτα, σύνθεση, μίνι άλμπουμ..., για κάτι χωρίς το οποίο δεν μπορείτε να ζήσετε!
I can't live without...Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς..δείτε στο μίνι άλμπουμ που έφτιαξα αυτόν τον μήνα!


 είναι 5 τα πράγματα χωρίς τα οποία δεν μπορώ
να ζήσω...



 οι φίλες μου...

 τα παιδιά μου...


 ο καφές με γλυκάκι!

 η αδερφή μου...


και ο Σβεν...το σκυλάκι μας!
εννοείται οτι δεν είναι με σειρά προτεραιότητας!
χιχι!

Καλό μήνα λοιπόν! και ανυπομονώ να δω τι ομορφιές θα δημιουργήσετε με αυτό το φοβερό θέμα!

3 σχόλια:

  1. Εξαιρετικό!!!!!!!!Πολύ μου αρέσει, θέλω κι εγώ ένα τέτοιοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tέλειο φιλενάδα!!!!!!Μ'αρέσει αυτό το στυλ άλμπουμ σου...και μ'αρέσει που είναι αρκετά στολισμένο!!!!Φανταστικό!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι δημιουργίες σου δεν εχουν τιπτοε να ζηλεψουν απο τα "μεγαλα" ονοματα του εξωτερικου και παντα τις χαζευω με ανοιχτο το στομα!!! Μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή