12/01/2014

Το 2014 ...

Καλημέρα και καλό μήνα!
Μπήκε και ο Δεκ. ο πιο χαρούμενος και γιορτινός μήνας του χρόνου!
Αγαπημένος στο σπίτι μας, είναι και τα γενέθλια του Αγγελου στις 20, τον γιορτάζουμε όπως του αρμόζει...με πολλά γλυκά και δώρα!χιχι!

Λοιπόν, στα δικά μας, αυτόν τον μήνα στο SnP θέλουμε να δημιουργήσετε κάτι για μία υπέροχη στιγμή του 2014, μία μέρα που σας σημάδεψε, θετικά η αρνητικά, έναν απολογισμό της χρονιάς. Σύνθεση, σελίδα στο art journal σας, καμβαδάκι...ότι σας κάνει κέφι! Μόνος περιορισμός, να υπάρχει το 2014 κάπου στην δημιουργία σας!

Εγώ πιστή στην μεγάλη μου αγάπη, στις συνθέσεις, έφτιαξα μία με τον αγαπημένο μου αυτήν την περίοδο συνδυασμό χρωμάτων...άσπρο και χρυσό!

 μου βγήκε λίγο στραβή στην φωτογράφιση
αλλά που φως για άλλη...
δεν πειράζει ε?



Σας περιμένουμε λοιπόν και αυτόν τον μήνα να μας τρελάνετε με τις ομορφιές που φτιάχνετε όλες! Το να επιλέξεις μόνο πέντε γίνεται κάθε μήνα όλο και πιο δύσκολο!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα και πάλι!
Τα λέμε σύντομα!

1 σχόλιο:

  1. Καλά, ξετρελάθηκα με τον γραφικό σου χαρακτήρα, Αλίκη!!!! Απαιχτος! Εντάξει φυσικά και όλη η σύνθεση είναι σούπερ! Ξεχωρίζω ιδιαίτερα τους μήνες όπως τους έβαλες κάτω από το έτος! Μπράβο - πολύ ιδιαίτερη σύνθεση!!

    υγ. κάθε φορά που βλέπω τις συνθέσεις σου μπριζώνομαι να ξεκινήσω κι εγώ cas, αλλά πάντα διστάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή