12/09/2014

Μία ευχή ...

Καλησπέρα!
Σήμερα θέλω να σας δείξω την σύνθεση που έφτιαξα για την πρόκληση του μήνα στο Scrapaddictes...με θέμα γιορτινό!
Κάνε μία ευχή λοιπόν και η δική μου...να βρούν τα παιδιά μου φίλους στην ζωή τους όπως τις φίλες που βρήκα εγώ μέσα απο το χόμπυ μας!
(Λείπουν πολλές απο την φωτογραφία, μην παρεξηγηθώ!χιχι!)

Hello there!
This is my layout for Scrapaddictes December challenge - Make a Wish ...
I wish that my children find true and lovin friends in their lives as I did when I started to scrap some years ago...





Ελπίζω να σας αρέσει!
Hope you like it!

5 σχόλια:

  1. Τι ωραίο μήνυμα που έχει η σύνθεση σου, Αλίκη μου! Και η δική μου ευχή στα παιδιά μου είναι να συναντήσουν στο δρόμο τους καλούς ανθρώπους! Πολύ χαίρομαι που το χόμπυ σε γνώρισε με ανθρώπους που έγιναν αληθινοί φίλοι σου! Καλή επιτυχία στην πρόκληση!!! Κλασική σύνθεση, αξίζει να διακριθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίθανη σύνθεση με υπέροχα κορίτσια!!!!!Μακάρι να βρουν υπέροχους φίλους-ες...Καλη επιτυχία αγαπημένη μου φίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. QUe bonitooo !!!! muchas gracias por participar en el reto de Scrapaddictes !!! FELICES FIESTAS, un beso

    ΑπάντησηΔιαγραφή