9/07/2015

Καλεσμένη για σκετς...στις Scrapidees!

Καλησπέρα!
Η έκπληξη που σας έλεγα νωρίτερα..

Τα κορίτσια απο το γαλλικό σκετς μπλογκ Scrapidees μου ζήτησαν να τους φτιάξω ένα σκετς και την ερμηνεία μου. Μεγάλη τιμή για μένα! και τις ευχαριστώ πολύ!
Βάση αυτού δημιούργησαν και τα κορίτσια της σχεδιαστικής ομάδας αριστουργήματα...αν και είναι όλες τους πολύ πιο 'έντονες' δημιουργικά απο εμένα το σκετς φάνηκε να τους αρέσει πολύ!
Δεν είναι μπλογκ πρόκλησης αλλά μπλογκ που κάθε εβδομάδα παρουσιάζει ένα σκετς για βοηθό όταν έχουμε ανάγκη απο λίγο 'σπρώξιμο'!

Et voila το δικό μου και η σύνθεση μου ...


τραγική φωτογραφία!
δεν τα κατάφερα, εννοείται, να
το σχεδιάσω στον υπολογιστή!
χιχι!






Αυτά λοιπόν τα ωραία! Τα λέμε αύριο για το καθιερωμένο μας πρωινό ραντεβού με το WITL, δύο μέρες μείνανε!

2 σχόλια:

  1. Τέλειο σκετς και η σύνθεση σου υπεροχή???? Πάω να δω τι έχουν κανει οι αλλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλειο σκετς και τέλεια σελίδα!!! μπράβο Αλίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή